امیرعبداللهیان: مقاومت منطقه در بهترین شرایط خود قرار دارد

دمشق- ایرنا- وزیر امور خارجه با بیان اینکه مقاومت منطقه در بهترین شرایط خود قرار دارد، گفت: مایلم به رهبران مقاومت فلسطینی تبریک بگویم بخاطر اینکه این مقاومت توانست در این مدت پیروزی جدیدی را در غزه به ثبت برساند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان امشب (یکشنبه ۲۲ بهمن) در مراسم گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دمشق اظهارداشت: قبل از هرچیز ادای احترام میکنم به شهدای سوریه و ایران و همه شهدای مقاومت، امروز به آقای اسد گفتم که دیدگاه‌های ایران و سوریه در مشترک مشترک است و آقای اسد گفتند که فراتر از بالاتر این است چراکه خون سوری و ایرانی در این سرزمین بهم آمیخته است.

وی گفت: بسیار خرسندیم که روابط تهران و دمشق به سرعت در حال پیشرفت است و مایلم در جمع شما تاکید کنم که امروز مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در حالی برگزار می‌شود که شاهد نسل کشی مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی هستیم.

وزیر امور خارجه ایران تصریح کرد: مایلم به رهبران مقاومت فلسطینی تبریک بگویم بخاطر اینکه این مقاومت توانست در این مدت پیروزی جدیدی را در غزه به ثبت برساند.

امیرعبداللهیان در پایان خاطرنشان کرد: در دیدارهایی که با رهبران مقاومت لبنان و فلسطین در بیروت داشتم، دریافتم که آنها در بهترین شرایط خود قرار دارند و بدون تردید پیروزی غزه بسیار نزدیک و پایان نتانیاهو و جنایتکاران صهیونیستی نزدیکتر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha