۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۰۴
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85383305
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جلوه ناب حضور زنجانی‌ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن

۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۰۴
کد خبر: 85383305
جلوه ناب حضور زنجانی‌ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن

زنجان - ایرنا - راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن انقلاب به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور با حضور پرشور و گسترده مردم زنجان در شهرها و روستاهای استان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دقایقی قبل از آغاز راهپیمایی چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی که زمان آن از ۱۰ صبح یکشنبه اعلام شده بود، کوچه و خیابانهای زنجان شاهد خیل عظیم مشتاقان و مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار برای رساندن خود به میعادگاه جشن انقلاب است.

زن و مرد، بزرگ و کوچک و اقشار مختلف مردم امروز معابر زنجان را با پرچم های شادباش خود مزین کرده اند و با حضور در ۲ مسیر راهپیمایی تعیین شده در شهر زنجان شعارهای انقلابی، "ما همه سرباز توییم خامنه‌ای، گوش به فرمان توییم خامنه‌ای"، "خامنه‌ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است"،‌"مرگ بر ضد ولایت فقیه"، "‌مرگ بر اسرائیل"،‌ سر می دهند.

از روزهای گذشته تشکل‌ها، دانشجویان و دانشگاهیان، احزاب مختلف، مسوولان ادارات، ورزشکاران و هنرمندان نیز با صدور بیانیه هایی، آمادگی خود را برای حضور در این راهپیمایی باشکوه اعلام کرده اند تا بار دیگر با ولی امر خود تجدید میثاق کرده و بر حفظ و پاسداری از دستاوردهای چهل و پنج ساله انقلاب اسلامی تاکید کنند.

سخنران راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در زنجان علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس است.

مسیرهای پیش بینی شده برای این راهپیمایی در شهر زنجان، بلوار آزادی به سمت میدان انقلاب و همچنین میدان امیرکبیر به سمت میدان انقلاب، در شهرستان خرمدره از میدان امام حسین به سمت مصلی نماز جمعه، در شهرستان خدابنده شهر قیدار نبی از میدان شهدا به سمت مزار مطهر شهدا، در شهرستان طارم شهر آببر از میدان امام علی(ع) تا مصلی نماز جمعه در شهرستان سلطانیه از مقابل مسجد فاطمه الزهرا تا مزار شهدا، در هیدج از میدان شهرداری تا مسجد صاحب الزمان، در صایین قلعه از مسجد صاحب الزمان(عج) تا مزار شهدای گمنام، در ماهنشان از مقابل مسجد فاطمه الزهرا تا گلزار شهدا و در شهرستان ایجرود از مقابل سپاه ناحیه ایجرود تا میعادگاه نماز جمعه است.

راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن انقلاب در زنجان آغاز شد

برای برگزاری هرچه بهتر این راهپیمایی محدودیت های ترافیکی نیز در زنجان اعلام شده است که بر این اساس تردد و توقف تمامی خودروها و موتورسیکلت ها از ساعت هفت صبح تا پایان مراسم در مسیرهای اعلامی ممنوع است.

رئیس اﺩﺍﺭﻩ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﻭ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﺗﺮﺍﻓﯿﮏ ﭘﻠﯿﺲ ﺭﺍﻫﻮﺭ ﺍﺳﺘﺎﻥ زنجان گفت: طبق تصمیمات در این روز تردد و توقف تمامی خودروها از ضلع غربی چهارراه امیرکبیر تا میدان انقلاب و از میدان آزادی به سمت میدان انقلاب ممنوع است و خودروهای پارک شده در این مسیرها به وسیله جرثقیل به پارکینگ انتقال داده خواهند شد.

سید پیمان شبیری افزود: علاوه بر خودرو، تردد موتورسیکلت و دوچرخه نیز در زمان برگزاری راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در میسرهای اعلامی ممنوع است و شهروندان می توانند از خیابان های مجاور به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

رئیس اﺩﺍﺭﻩ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﻭ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﺗﺮﺍﻓﯿﮏ ﭘﻠﯿﺲ ﺭﺍﻫﻮﺭ ﺍﺳﺘﺎﻥ زنجان خاطر نشان کرد: عوامل نیروی انتظامی علاوه بر شرکت در راهپیمایی، نسبت به برقراری نظم و امنیت شهروندان تمهیدات ویژه ای را به اجرا خواهند گذاشت.

راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن انقلاب در زنجان آغاز شد

حجت الاسلام علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و محسن افشارچی استاندار زنجان نیز با صدور بیانیه مشترکی از مردم برای حضور با شکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

در این بیانیه آمده است: یوم الله ۲۲ بهمن سالروز پیروزی مقتدرانه و شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری معمار و بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است که دامنه های افقِ فتح و نصرت الهی را بر ملت مقاوم ایران آشکار کرد و پرده‌های ظلمت شرق و غرب را در هم درید و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای کشور به ارمغان آورد.

این بیانیه می افزاید: اینک که چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم، صدای انقلاب امام خمینی (ره) با رهبری و درایت‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای در تمام جهان طنین‌انداز شده و اقتدار ایران اسلامی لرزه بر اندام قدرتهای پوشالی و استکباری جهان انداخته است.

این بیانیه اضافه می کند: امروز با توجه به تحولات جهان و منطقه، مستضعفان دنیا بیش از هر زمان دیگری به انقلاب اسلامی امید بسته‌اند چون انقلاب اسلامی مظهر پیروزی مستضعفان بر مستکبران و تحقق بخش وعده تخلف ناپذیر خداوند است که در چهل و پنج سال گذشته نمود و مصداق عینی داشته است.

در پایان بیانیه آمده است: با توجه به اهمیت حضور مقتدرانه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن که موجب تقویت پایه های نظام و شکست توطئه های دشمنان می شود از آحاد ملت دیندار و ولایت مدار استان درخواست می کنیم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مثل همیشه با وحدت و همدلی در حمایت هر چه بیشتر از ارزش‌های انقلاب اسلامی به میدان بیایند و نشان ‌دهند برای حفظ و حراست از دستاوردها و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر این سرزمین از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha