۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۷:۵۹
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 85382815
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۲ بهمن فرصتی برای تجدید میثاق با امام و رهبری

۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۷:۵۹
کد خبر: 85382815
۲۲ بهمن فرصتی برای تجدید میثاق با امام و رهبری

زنجان - ایرنا- ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، فرصتی برای تجدید میثاق با امام راحل و رهبر معظم انقلاب و حفظ و حراست از دستاوردها و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر این سرزمین است‌.

به گزارش ایرنا، چهل و پنج سال پیش در چنین روزی خروش خشم مردم انقلابی و متدین در سراسر ایران اسلامی لرزه بر اندام طاغوت و طاغوتیان انداخت به گونه‌ای که فرار را بر قرار ترجیح دادند و به اربابان استکباری و قدرتهای پوشالی خود پناه بردند شاید آنها بتوانند برای بازگرداندن آنها به قدرت کاری کنند.
آنها غافل از این بودند که مردم عنصر اصلی قدرت و پایه اصلی حکومت هستند و اگر مردم نادیده گرفته شوند دیگر قدرت حکومت معنایی پیدا نمی کند که مصداق آن دوران سیاه رژیم ستمشاهی است.
بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مردم سالاری در راس حاکمیت قرار گرفت و با فراهم سازی زیرساخت های تحقق آن از قبیل انتخابات و مجلس شورای اسلامی به آرا و نظرات مردم احترام گذاشته شد.
بعد از ۴۵ سال از عمر انقلاب اسلامی، به طور میانگین سالانه یک انتخابات در ایران اسلامی برگزار شده که در حکومت‌های سراسر جهان بی بدیل و استثنایی است.
حال که انقلاب اسلامی در چنین روزی به رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسیده و با هدایت حکیمانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب به قدرت منطقه و جهان تبدیل شده، لازم است به شکرانه این نعمت در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور حداکثری داشته باشیم و ضمن تجدید پیمان با امامین انقلاب، پاسخی قاطع و دشمن شکن را به جهانیان مخابره کنیم.

امید مستضعفان دنیا بیش از هر زمان دیگری به انقلاب اسلامی است
حجت الاسلام علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و محسن افشارچی استاندار زنجان با صدور پیامی مشترک از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.
در این پیام آمده است: یوم الله ۲۲ بهمن سالروز پیروزی مقتدرانه و شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری معمار و بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است که دامنه های افقِ فتح و نصرت الهی را بر ملت مقاوم ایران آشکار کرد و پرده‌های ظلمت شرق و غرب را در هم درید و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای کشور به ارمغان آورد.

۲۲ بهمن فرصتی برای تجدید میثاق با امام و رهبری
آنها تاکید کردند: اینک که چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم، صدای انقلاب امام خمینی (ره) با رهبری و درایت‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای در تمام جهان طنین‌انداز شده و اقتدار ایران اسلامی لرزه بر اندام قدرتهای پوشالی و استکباری جهان انداخته است.
افشارچی و خاتمی افزودند: امروز با توجه به تحولات جهان و منطقه، مستضعفان دنیا بیش از هر زمان دیگری به انقلاب اسلامی امید بسته‌اند چون انقلاب اسلامی مظهر پیروزی مستضعفان بر مستکبران و تحقق بخش وعده تخلف ناپذیر خداوند است که در چهل و پنج سال گذشته نمود و مصداق عینی داشته است.انقلاب اسلامی مظهر پیروزی مستضعفان بر مستکبران و تحقق بخش وعده تخلف ناپذیر خداوند است که در چهل و پنج سال گذشته نمود و مصداق عینی داشته است.
آنها تاکید کردند: با توجه به اهمیت حضور مقتدرانه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن که موجب تقویت پایه های نظام و شکست توطئه های دشمنان می شود از آحاد ملت دیندار و ولایت مدار استان درخواست می کنیم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مثل همیشه با وحدت و همدلی در حمایت هر چه بیشتر از ارزش‌های انقلاب اسلامی به میدان بیایند و نشان ‌دهند برای حفظ و حراست از دستاوردها و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر این سرزمین از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

مناطق مختلف استان میزبان راهپیمایی خانوادگی ۲۲ بهمن
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: همزمان با سراسر کشور و طبق برنامه ریزی انجام گرفته، راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در مناطق مختلف استان برگزار می‌شود.
حجت الاسلام علی ناصر به اهمیت راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اشاره کرد و افزود: مردمی‌ سازی راهپیمایی امسال مورد تاکید بوده و در این زمینه برنامه‌ریزی لازم انجام شده است تا مردم در قالب جمع‌های خانوادگی در این برنامه حضور داشته باشند.

۲۲ بهمن فرصتی برای تجدید میثاق با امام و رهبری
وی با بیان اینکه امسال ۲ مسیر برای راهپیمایی در شهر زنجان در نظر گرفته شده است، گفت: مردم برای حضور در این جشن از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۲۲ بهمن سال جاری می‌توانند از ۲ مسیر بلوار آزادی به سمت میدان انقلاب و همچنین میدان امیرکبیر به سمت میدان انقلاب حرکت کنند، با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده غرفه‌هایی برای تنوع دادن به برنامه‌ها از سوی هیأت‌ها و تشکل‌ها در نظر گرفته شده است.مردمی‌ سازی راهپیمایی امسال مورد تاکید بوده و در این زمینه برنامه‌ریزی لازم انجام شده است تا مردم در قالب جمع‌های خانوادگی در این برنامه حضور داشته باشند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با تاکید بر اینکه هدف اصلی ما از تعیین این مسیر، آن است که مراسم همراه با نشاط، شادابی و تنوع برگزار شود، گفت: ما به‌نوعی می‌خواهیم "جشن انقلاب" را برگزار کنیم و مراسم فقط سخنرانی و شعار باشد.
به گفته این مسوول، نگاه ویژه‌ در راهپیمایی امسال، زمینه‌سازی برای یک حضور با شکوه در انتخابات است
این مسوول، زمان راهپیمایی مردم ابهر را ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح ۲۲ بهمن اعلام کرد و گفت: مسیرهای راهپیمایی این شهر از چهارراه امام حسین(ع)، بلوار طالقانی جنوبی، مقابل مسجد جامع این شهر در نظر گرفته شده است.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان خرمدره ساعت ۱۰ صبح از میدان امام حسین به سمت مصلی نماز جمعه، در شهرستان خدابنده شهر قیدار نبی نیز ساعت ۱۰ از میدان شهدا به سمت مزار مطهر شهدا و همچنین شهرستان طارم شهر آببر از میدان امام علی(ع) تا مصلی نماز جمعه از ساعت ۱۰ و نیم برگزار می شود.
وی خاطر نشان کرد: این رخداد نیز ساعت ۱۰ و نیم صبح در شهرستان سلطانیه از مقابل مسجد فاطمه الزهرا تا مزار شهدا، در هیدج از میدان شهرداری تا مسجد صاحب الزمان از ساعت ۱۱، در صایین قلعه از مسجد صاحب الزمان(عج) تا مزار شهدای گمنام از ساعت ۱۰، در ماهنشان از مقابل مسجد فاطمه الزهرا تا گلزار شهدا از ساعت ۱۰ و نیم و در شهرستان ایجرود از مقابل سپاه ناحیه ایجرود تا میعادگاه نماز جمعه از ساعت ۱۰ صبح برگزار خواهد شد.

مردم با مشارکت حداکثری در راهپیمایی و انتخابات، انقلاب را بیمه کنند
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، کشور با پشت سر گذاشتن حوادث و اتفاقات بسیار در مسیر تامین استقلال و آزادی و برقراری نظام جمهوری اسلامی با رهبری هوشمندانه و حضور فداکارانه مردم با قدرت و قوت به پیش می رود.
حجت الاسلام علی کرمی افزود: با وجود مشکلات و گلایه هایی که باید رفع شود، در برهه حساس کنونی وقت آن است که مردم و مسئولان دوباره دست در دست هم با مشارکت پرشور در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در ۱۱ اسفند ماه آینده روشن و امید بخشی را برای خود و مظلومان عالم در سراسر دنیا رقم بزنند و کشور را در مقابل هجمه بی سابقه کشورهای سلطه گر و غارتگر بیمه کنند.

۲۲ بهمن فرصتی برای تجدید میثاق با امام و رهبری
وی گفت:همچنین از تمامی آحاد مردم استان از زن و مرد و پیر و جوان می خواهیم که امر خطیر حضور در صحنه های انقلاب را فراموش نکنند و چه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و چه انتخابات ، مشارکت آگاهانه و فعالانه داشته باشند. با وجود مشکلات و گلایه هایی که باید رفع شود، در برهه حساس کنونی وقت آن است که مردم و مسئولان دوباره دست در دست هم با مشارکت پرشور در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در ۱۱ اسفند ماه آینده روشن و امید بخشی را برای خود و مظلومان عالم در سراسر دنیا رقم بزنند.
کرمی افزود: باید همه به وظیفه اسلامی و ملی خود در عمل به فرمایش رهبر معظم انقلاب ،وصایای حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس در تقویت پایه های جمهوریت و اسلامیت لبیک بگوییم.

پوشش امدادی راهپیمایی ۲۲ بهمن توسط ۳۰ تیم عملیاتی هلال احمر زنجان
مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: ۳۰ تیم عملیاتی با بیش از ۲۰۰ امدادگر و نجاتگر داوطلب خانم و آقا راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در سطح استان را پوشش امدادی خواهند داد.
حکمت‌اله هاشمی گفت: مدیران، کارکنان، اعضای جوانان، امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و پوشش امدادی سوانح احتمالی آن روز اهتمام هر چه بیشتر خود را در حفظ دستاوردهای انقلاب و این جریان مردمی به کار خواهند گرفت.

۲۲ بهمن فرصتی برای تجدید میثاق با امام و رهبری
وی تاکید کرد: ۳۰ تیم عملیاتی با ۲۰۰ نیرو در شهرهای زنجان، ابهر، خرم دره، خدابنده، ایجرود، ماهنشان و طارم اقدام به پوشش امدادی راهپیمایی خواهند کرد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت‌: علاوه بر این بیش از ۱۰۰ امدادگر و نجاتگر نیز در ۱۲ پایگاه امداد و نجات جاده ای محورهای مواصلاتی استان زنجان، هفت مرکز پاسخگویی اضطراری، یک‌ مرکز کنترل و هماهنگی عملیات، سه تیم عملیات ویژه واکنش سریع و ۲ تیم عملیاتی آنست نیز آماده ارائه خدمات امدادی در سطح استان هستند. ۳۰ تیم عملیاتی با ۲۰۰ نیرو در شهرهای زنجان، ابهر، خرم دره، خدابنده، ایجرود، ماهنشان و طارم اقدام به پوشش امدادی راهپیمایی خواهند کرد.
هاشمی ادامه داد: استقرار آمبولانس، موتورلانس همراه با ارایه خدمات امدادی از برنامه‎های تدوین شده در روز ۲۲ بهمن توسط جمعیت هلال‌احمر استان زنجان است.
وی خاطرنشان کرد: تیم های عملیاتی از نخستین ساعات صبح روز راهپیمایی در سطح شهرستان ها و مرکز استان با حضور در محل‎های از پیش تعیین شده آمبولانس‎ها را مستقر خدمات مورد نیاز را ارایه خواهند داد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha