۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۵۶
کد خبر: 85383255
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

آغاز جشن ۲۲ بهمن یزدی‌ها در ۵۰ نقطه استان

۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۵۶
کد خبر: 85383255
آغاز جشن ۲۲ بهمن یزدی‌ها در ۵۰ نقطه استان

یزد- ایرنا- راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ با حضور پرشکوه مردم دارالعباده و جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) از محل میدان آزادی (باغ ملی) و میدان شهید بهشتی به طور همزمان در ۵۰ نقطه استان یزد آغاز شد.

به گزارش ایرنا،راهپیمایی ۲۲ بهمن صبح امروز یکشنبه در ابتدای خیابان فرخی در میدان آزادی(باغ ملی) و میدان شهید بهشتی با قرائت زیارت عاشورا و سپس جشن پیروزی انقلاب با حضور هنرمندان آغاز شد و مردم دارالعباده و شهر میراث جهانی یزد راس ساعت ۱۰ به همراهی دیگر اقشار مختلف با گذر از میدان شهید بهشتی و در ادامه مسیر خیابان امام خمینی (ره) در محل میدان امیرچقماق تجمع خواهند کرد.

سحنران مراسم نیز سردار سید یحیی رحیم صفوی است و در طول مراسم یزد و مناطق مختلف استان علاوه بر اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری ، قطعنامه نیز قرائت خواهد شد و ایستگاه های مختلف و پویش‌ها و مسابقات به خصوص برای دانش آموزان توسط برخی تشکل‌های مردمی پیش بینی شده است.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال در بیش از ۵۰ نقطه در شهرها و مناطق روستایی با حضور گسترده مردم ولایی و انقلابی در سطح استان برگزار می‌شود و در شهرستان اشکذر از ساعت ۱۰ از میدان بسیج، در مجومرد از ساعت ۱۱ از میدان امام علی(ع)، در مهدی آباد رستاق بعد از نماز ظهر و عصر از مسجد صاحب الزمان (عج)، در خضرآباد از ساعت ۱۰:۳۰ صبح از میدان شهدا برگزار می شود.

همچنین در شهرستان ابرکوه از ساعت هشت و نیم صبح از میدان امام حسین (ع) آغاز می‌شود، در شهرستان مهردشت ابرکوه از ساعت ۹ صبح از میدان شهید سلیمانی، در زارچ از چهار مسیر حسینیه اله آباد، مهدیه سرچشمه، مسجد امام حسین و محمدآباد و میدان شهدای توده، در میبد از ساعت ۹ از شهیدیه و بیت آیت الله مرحوم اعرافی به سمت میدان ۱۵ خرداد و به سمت مصلی و در هرات از ساعت ۱۰ صبح از میدان جمهوری اسلامی آغاز می‌شود.

در شهرستان بافق نیز از ساعت ۱۰ صبح از بسیج تا مسجد جامع، در شهیدیه میبد از ساعت ۱۰ از گلزار شهدای گرد فرامرز، در شهرستان تفت از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه از حسینیه امام به سمت گلزار شهدا، در مهریز ساعت ۱۰ از میدان شهدای گمنام به سمت میدان ولی عصر(عج)، در اردکان ساعت ۱۰ از مسجد کوشکنو و در مروست از ساعت ۱۰:۳۰ صبح از مسجد امام حسین برگزار می‌شود.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در سایر مناطق از ساعت ۱۰ صبح به طرف گلزار شهیدان انقلاب اسلامی هر منطقه و همراه با سخنرانی، برپایی نمایشگاه‌های کتاب و عکس، مسابقات و قرائت قطعنامه انجام می‌شود.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha