بیش از هفت هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در شمال و شرق کرمان افتتاح شد

کرمان - ایرنا - بیش از پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی شهرستان ریگان و همچنین یک هزار و ۹۳۸ میلیارد ریال طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان انار روز شنبه همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان و جمعی از مسئولان امروز در مراسمی با حضور فرماندار و دیگر مدیران شهرستان ریگان، ۹۰ پروژه عمرانی و زیربنایی این شهرستان را با اعتبار بیش از پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال افتتاح کرد.

بیش از هفت هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در شمال و شرق کرمان افتتاح شد

ساختمان جدید اداره دارایی شهرستان ریگان در این سفر افتتاح و عملیات احداث ساختمان اداری و آموزشی مرکز فنی حرفه‌ای به متراژ ۹۰۰ مترمربع نیز آغاز شد.

امیر حسن‌زاده معاون اقتصادی استاندار کرمان در این سفر با اشاره به ضرورت توسعه متوازن شهرستان‌های این استان و نگاه ویژه دولت به توسعه شهرستان‌های جنوب و شرق گفت: افزایش مهارت و مهارت‌آفرینی، تشویق سرمایه‌گذاران برای حضور در شهرستان ریگان و استفاده از ظرفیت‌های خدادادی در راستای ایجاد اشتغال و افزایش بهره‌وری مورد تاکید است.

افتتاح یکهزار و ۹۳۸ میلیارد ریال پروژه در انار

همچنین در سفر معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان به شهرستان انار یک هزار و ۹۳۸ میلیارد ریال طرح‌های عمرانی و اقتصادی به مناسبت ایام‌الله دهه فجر به صورت همزمان افتتاح شد.

بیش از هفت هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در شمال و شرق کرمان افتتاح شد

این طرح‌ها زیرمجموعه دستگاه‌های اجرایی و در حوزه بخشداری، شهرداری، آب و فاضلاب، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، جهاد کشاورزی، شبکه بهداشت، برق و مخابرات اعلام شده اند.

علی بیگ زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان همچنین در ادامه سفر به شهرستان انار با همراهی امام جمعه، فرماندار و دیگر مسئولان با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

به گزارش ایرنا، ۱۹۵ هزار میلیارد ریال پروژه در مجموع طی ایام الله دهه مبارک فجر در مناطق مختلف استان کرمان افتتاح یا کلنگ زنی شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha