دستاوردهای دولت سیزدهم اعتماد عمومی را بازسازی کرده است

گنبدکاووس - ایرنا - امام جمعه گنبدکاووس با قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات دولت سیزدهم در سراسر کشور، استان گلستان و این شهرستان مرزی تصریح کرد: مجموعه عملکرد این دولت انقلابی بالاخص گزارش افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی پروژه‌ها در دهه فجر امسال به میزان قابل توجهی اعتماد عمومی و امید مردم به نظام و دولت را بازسازی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گنبدکاووس بیان داشت: دولت سیزدهم در عمل به شعارها و رفع مشکلات مردم صادق الوعد بوده و این از اقدامات انجام شده یا درحال انجام نمایان است.

وی دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی را دهه روایت و تببین صحیح دستاوردهای ۴۵ ساله نظام جمهوری اسلامی و دولت سیزدهم به آحاد مختلف مردم دانست و افزود: در این ایام فرخنده قلم، بیانیه و زبان امام خمینی (ره) با تکبیر مردم ایران همراه شد و خون را بر شمشیر پیروز کرد.

حجت الاسلام ترابی تاکید کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی و دولت سیزدهم در بخش‌های گوناگون باید به صورت مقایسه‌ای با قبل از انقلاب و دولت قبلی برای مردم تببین شود تا دشمنانی که تلاش دارند در جنگ ترکیبی خویش، ناامیدی و یاس را در جامعه ما القا کنند به اهداف خود دست نیابند.

خطیب جمعه گنبدکاووس همچنین با تاکید برضرورت حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن با اطلاع رسانی و فضاسازی مناسب، اظهارداشت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب، مقدمه‌ای بر مشارکت حداکثری آنها در انتخابات ۱۱ اسفند امسال خواهد بود.

حجت الاسلام ترابی بابیان اینکه هر رای ما در صندوق‌ها تیری بر چشمان دشمنان خواهد بود، افزود: همه ما بالاخص خواص و رسانه‌ها وظیفه داریم، زمینه را برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سرنوشت ساز ۱۱ اسفند فراهم کنیم.

وی همچنین بااشاره به حملات آمریکا در منطقه و جنگ غزه، اضافه کرد: مقاومت و ایستادگی مردم غزه در این جنگ سبب عقب نشینی رژیم کودک کش صهیونیستی شد و حتی آمریکا هم نخست وزیر اسرائیل را مقصر می‌داند.

حجت الاسلام ترابی همچنین با تبریک مناسبت‌های ماه شعبان، از برگزاری خوب جشن بزرگ مبعث در گنبدکاووس که دیروز باحضور پرشور اقوام و مذاهب اسلامی ساکن دراین شهرستان قدردانی کرد.

شهرستان گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha