۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۴۲
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 85403425
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

امام جمعه گرگان: حضور در انتخابات، اعلام همراهی مردم با انقلاب است

گرگان- ایرنا- امام جمعه گرگان گفت: مردم با حضور باشکوه در انتخابات و پای صندوق های رای، مشت محکمی بر دهان دشمنان بزنند و اعلام کنند ما برای حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران همیشه در صحنه هستیم.

به گزارش ایرنا، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان با اشاره به تبلیغات سوء دشمن در دوران انتخابات با استفاده از ۵٠٠ شبکه تلویزیونی از مردم خواست با شرکت در انتخابات این توطئه‌ها را خنثی کنند.

وی با یادآوری برخی پیشرفت‌های ایران پس از پیروزی انقلاب گفت: جمهوری اسلامی در هوش مصنوعی رتبه اول، در چاپ سه بعدی و رباتیک رتبه دوم و در اینترنت اشیا رتبه چهارم کشورهای اسلامی را دارد که یک نشانه آشکار از اراده مدیران ایران برای رسیدن به پیشرفت با اتکا به ظرفیت داخل است.

امام جمعه گرگان افزود: ایران از این قافله تحول و پیشرفت جانمانده و در بسیاری از موارد جزو اولین کشور جهان اسلام قرار دارد.

وی ادامه داد: با وجود این پیشرفت‌های غیرقابل انکار، برخی‌ها با بی‌انصافی از کنار موفقیت‌های ایران عبور کرده و به دنبال طراحی انواع توطئه برای متوقف‌کردن چرخ توسعه کشور هستند که شرکت در انتخابات این تلاش‌ها را ناکام خواهد کرد.

نورمفیدی ادامه داد: منکر وجود برخی مشکلات و کمبودها در کشور نیستیم اما چاره حل این مشکلات، ماندن در صحنه مانند شرکت در انتخابات و کمک به تشکیل مجلس قوی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha