۱۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۰۳
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85375073
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

افتتاح ۱۰۷ طرح در اسلامشهر به ارزش پنج هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال در دهه فجر

اسلامشهر - ایرنا - فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: در دهه فجر ۱۰۷ طرح به ارزش پنج هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال افتتاح می شود.

به گزارش ایرنا از اسلامشهر، حسین حبیبی روز شنبه در نشست خبری که به مناسبت ایام دهه فجر و در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد از افتتاح و به بهره برداری رسیدن ۱۰۷ طرح در شهرستان اسلامشهر به ارزش پنج هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

فرماندار اسلامشهر اظهار کرد: در روزهای گذشته برای استماع فعالیت ها و مشکلات اقشار مختلف مردم و صنوف نشست هایی در قالب" باهم انقلاب، باهم انتخاب" در سالن همایش فرمانداری برگزار شد که مورد استقبال گسترده حاضران قرار گرفت.

وی افزود: باتوجه به سفر رئیس محترم جمهور و وزرا تا کنون مبلغ ۲۲هزار و ۸۰۰میلیارد ریال اعتبار برای شهرستان اسلامشهر اختصاص یافته و در این زمینه تحولات زیر ساختی مناسبی انجام گرفته که برخی از آن ها به ثمر نشسته است.

افتتاح ۱۱۷ طرح در اسلامشهر به ارزش پنج هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال در دهه فجر

فرماندار شهرستان اسلامشهر درباره بودجه اختصاص یافته برای شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: مشکلات شهرستان به شکل دقیق و علمی احصا و در ۱۹ فصل به مسئولان بازتاب یافت و درادامه مبلغ ذکر شده مساعدت شد.

حبیبی درباره عمده فعالیت های صورت گرفته در دوره ۲ سال گذشته گفت: در بخش آموزش و پرورش تاکنون هشت مدرسه با ۱۰۲ کلاس درس ساخته شده و پنج مدرسه نیز در شرف تحویل است که بعضی از آن ها دردهه فجر افتتاح می شوند.

فرماندار شهرستان اسلامشهر عنوان کرد: در موضوع تامین آب شرب شهرستان اسلامشهر حفر ۱۵ حلقه چاه با مبلغ ۶۰۰ میلیارد ریال مصوب و در حال حاضر ۱۱ مورد از آن ها تکمیل شده که هفت حلقه آن در روستاها و هشت تای دیگر در شهرهای اقماری اسلامشهر به بهره برداری خواهند رسید و احتمالا حفر ۳۰ حلقه چاه آب نیز در دستور کار قرار دارد.

وی درباره وضعیت شبکه فاضلاب شهرستان اسلامشهر گفت: باتوجه به سفر رئیس جمهور و وزیر نیرو برای ۴۷۰ کیلومتر شبکه مذکور مبلغ قابل چهار هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اختصاص یافته که تاکنون ۱۱۰ کیلومتر از شبکه فاضلاب عملیاتی شده است.

حبیبی درباره وضعیت عمرانی بیمارستان ۴۰۰ تخته خوابی افزود: تاکنون سه مرتبه وزیر بهداشت و چهار بار هم معاون وزیر بهداشت از طرح مذکور بازدید کرده اند که مبلغ سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل اَبنیه و ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال هم برای خرید تجهیزات اختصاص یافته و امیدواریم تا پایان سال جاری بیمارستان ۴۰۰ تخته خوابی اسلامشهر به اتمام برسد و در سال آینده و هفته سلامت با تمام توان با بهترین کادر پزشکی و تجهیزات پیشرفته بتوانند به ارائه خدمات مناسب به مراجعه کنندگان بپردازد.

فرماندار شهرستان اسلامشهر درباره تدارکات دیده شده برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز گفت: قریب به هشت هزار نفر از شهروندان و فرهنگیان شهرستان اسلامشهر به عنوان عوامل اجرایی مراکز رای گیری در کنار ۳۱۲ صندوق رای به فعالیت خواهند پرداخت، که امیدواریم شهروندان اسلامشهری پای کار بیایند تا برگزاری جشن سیاسی ۱۱ اسفند ماه هرچه باشکوه تر برگزار شود.

وی باتوجه به گستردگی برگزاری مراسم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان اسلامشهر، عیار یک فرمانداری را در هرچه بهتر برگزار کردن چنین مراسماتی تبیین کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha