۱۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۵۴
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85371514
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

استاندار: ورزش کُشتی در ایلام به حمایت بیشتر نیاز دارد

ایلام- ایرنا - استاندار ایلام با تاکید بر ضرورت رفع مشکلات کشتی استان گفت: این ورزش پرطرفدار، نیازمند حمایت بیشتر و توجه مسئولان به ویژه در حوزه زیرساخت‌ها است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "حسن بهرام نیا" روز چهارشنبه در دیدار با رئیس هیات کشتی استان، اظهار کرد: یکی از نسخه‌های کارساز به منظور توجه به کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش نشاط اجتماعی در استان توجه به امر ورزش در تمامی ابعاد است.

استاندار ایلام افزود: توسعه کشتی در استان به عنوان ورزش اول کشور نیازمند عزم همگانی و توجه مسئولان به ویژه در حوزه زیرساخت‌ها است.

بهرام نیا حضور پیشکسوتان را مایه دلگرمی و الگویی برای ورزشکاران خواند و تصریح کرد: کشتی ایلام از دیرباز مهد پرورش قهرمانان و نام‌آورانی بوده که امروز در قامت پیشکسوت در حال انتقال تجارب ارزنده خود به نسل جدید هستند.

وی اضافه کرد: تامین فضای مورد نیاز ورزشی برای اجرای برنامه‌های مختلف هیات اعم از مسابقات، دوره‌های آموزشی و... امری است که از سوی مسئولین استانی در صورت وجود زیرساخت های لازم محقق خواهد شد.

استاندار ایلام همچنین از مدیرکل ورزش و جوانان استان خواست، در کمترین زمان ممکن زمینه برقراری درآمد پایدار و رفع مشکلات مالی هیئات ورزشی به‌ویژه رشته پرطرفدار کشتی فراهم شود.

رئیس هیات کشتی استان ایلام نیز در این دیدار با تقدیر و تشکر از نگاه ویژه استاندار ایلام به ورزش به ویژه کُشتی گفت: در استان بیش از سه هزار ورزشکار سازمان یافته مشغول فعالیت است و با برنامه‌ریزی منسجم و اصولی می‌توانیم شاهد درخشش جوانان استان در عرصه‌های مختلف ملی و حتی فراملی باشیم.

"کاظم اسماعیلی" بیان کرد: انتظار داریم که مجموعه ورزش استان بیش از پیش مانند سال‌های گذشته در کنار کشتی باشد و ضمن استمرار حمایت‌های مادی، حمایت معنوی را نیز داشته باشد.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: کُشتی نیازمند آرامش و حمایت است و دست تمامی کسانی که دلسوزانه و خالصانه در مسیر کسب موفقیت ما را یاری کنند، می‌فشاریم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha