۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۱۱
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85370006
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

کُشتی ایلام نیاز به همدلی و همکاری دارد

۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۱۱
کد خبر: 85370006
کُشتی ایلام نیاز به همدلی و همکاری دارد

ایلام - ایرنا - مربی پیشین کشتی کشور گفت: کشتی استان ایلام برای رسیدن به دوران پرافتخار گذشته خود نیازمند همدلی، هم افزایی و همراهی همه دست اندرکاران این حوزه است و موفقیت و توسعه آن به تنهایی از عهده این هیات بر نمی‌آید.

به گزارش ایرنا، "علیرضا عزیزی" روز سه‌شنبه با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز ایلام(ایرنا) اظهار کرد: کشتی گیران زیادی در چند سال اخیر در استان ایلام موفق به دریافت مدال‌های گوناگون در مسابقات بین المللی و کشوری شدند و اعتقاد ما این است که کشتی محرک ورزش کشور است و اگر کشتی توسعه و پیشرفت کند، ورزش ایلام هم پیشرفت خواهد کرد.

این مربی کشتی کشور با بیان اینکه جایگاه کشتی خیلی بالاست و قهرمانان آن نیز باید دیده شوند، تاکید کرد: برای آنکه در آینده حرفی برای گفتن داشته باشیم و بدون دغدغه در مسابقات بین المللی شرکت کنیم، جز پرداختن به آموزش مربیان راهی نداریم.

عزیزی با بیان این که همدلی به عنوان اصلی‌ترین خصیصه باید در ورزش کشتی مورد توجه قرار گیرد، گفت: این مربیان هستند که کار کشتی را جلو می برند، پس باید به سمت ارتقا دانش فنی آن ها برویم و باید مربیان اخلاق مدار را مدنظر قرار دهیم و تمامی این‌ها در نهایت منجر به پیشرفت کشتی خواهد شد.

وی توجه جدی به رده‌های پایه و ارتقا سطح علمی مربیان را از مهم‌ترین راهکارها برای توسعه کشتی استان ایلام عنوان کرد و افزود: در سال‌های گذشته به دلیل نداشتن حامی مالی در سطح لیگ کشتی فرنگی و آزاد تیم نداشتیم اما می توانیم با توجه به ظرفیت هایی که در کشتی فرنگی داریم یک تیم خوب تشکیل دهیم که به عنوان قهرمانی دست یابد.

مربی پیشین کشتی کشور بیان کرد: ورزشکاران ایلامی در یک سال گذشته در رقابت‌های قهرمانی کشور و مسابقات بین المللی صاحب پنج مدال و سه عنوان پنجمی مسابقات کشوری و بین المللی شدند.

عزیزی ادامه داد: تیم جدید در هیات کشتی استان به واسطه برنامه‌های مناسب و استفاده از ظرفیت‌های مختلف، زمینه تحول را در این رشته ورزشی فراهم خواهند کرد و این کار تنها در سایه همدلی، هم افزایی و همراهی همه دستگاه‌ها و مدیران، اجرایی و تحقق خواهد یافت.

به گزارش ایرنا، مربی رسمی تیم ملی کشتی نونهالان، نوجوانان کشور در سال ۸۶ و ۸۷، مربی رسمی تیم ملی کشتی نوجوانان کشور در مسابقات بین المللی و کسب قهرمانی تیمی در سال ۲۰۰۸، مربی رسمی تیم ملی کشتی جوانان جهت حضور در مسابقات آسیایی در سال ۲۰۰۹، مربی رسمی تیم ملی جوانان جهت حضور در مسابقات جهانی از سوی فدراسیون ناشنوایان در سال ۹۵، مربی رسمی تیم ملی کشتی جوانان جهت حضور در مسابقات جوانان جهان(رومانی)در سال ۹۰، مربی رسمی تیم ملی کشتی پایه در سال ۹۴ و مربی رسمی تیم ملی کشتی جوانان کشور در مسابقات جوانان جهان و کسب مقام دوم تیمی در سال ۲۰۱۶ از جمله سوابق عزیزی کشتی گیر و مربی ارزنده ایلامی است.

سرمربی رسمی تیم تیم ملی نوجوانان (ناشنوایان) در سال ۲۰۱۸، مربی رسمی تیم ملی کشتی جوانان جهت حضور در مسابقات جهانی استونی در سال ۱۳۹۸، مربی رسمی تیم ملی کشتی نونهالان در سال ۱۳۹۸، مربی رسمی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان وکسب مقام قهرمانی در مسابقات بین المللی روز جهانی کودک در سال ۲۰۱۹، مربی رسمی تیم ملی کشتی جوانان وکسب مقام قهرمانی در مسابقات بین المللی جوانان در سال۲۰۲۳ و کسب ۶ مقام قهرمانی در مسابقات منطقه ای کشور در مدت ۱۰ سال بخشی دیگر از افتخارات "علیرضا عزیزی" است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha