اختتامیه جشنواره «تیتر۱۳» در نیم‌سال دوم سال تحصیلی برگزار می‌شود

تهران - ایرنا - دبیر جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی گفت: به درخواست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تایید شورای سیاست گذاری جشنواره، اختتامیه جشنواره «تیتر۱۳» در نیم‌سال دوم سال تحصیلی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا،‌ متین منتظمی امروز (چهارشنبه) با اعلام تغییر زمان اختتامیه این جشنواره افزود: فرآیند داوری آثار جشنواره در حال انجام بوده و نتایج پس از پایان فرآیند مشخص می شود.

وی یادآور شد: چهره های مختلف رسانه ای و فعالان این عرصه داوری مرحله اول را بر عهده داشتند و در این دوره از جشنواره تلاش شد با نگاه روزنامه نگاری علم داوری انجام شود.

دبیر جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی به برگزاری اختتامیه جشنواره تیتر و تقدیر از برگزیدگان اشاره کرد و گفت: بنا به درخواست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تایید شورای سیاست گذاری جشنواره ، اختتامیه «تیتر۱۳» در نیمسال دوم سال تحصیلی برگزار خواهد شد که زمان دقیق آن متعاقباً اعلام می شود.

براساس اعلام دبیرخانه این جشنواره، پیش از این قرار بود اختتامیه این دوره از جشنواره تیتر ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه در مشهد مقدس برگزار شود.

به گزارش ایرنا،‌ سیزدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی «تیتر ۱۳» با شعار «برای ایران بنویسیم» برگزار می‌شود.

این جشنواره با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونت فرهنگی واجتماعی وزارت علوم برگزار می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار علم و آموزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha