۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۵۷
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85364503
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

زمینه عدالت تبلیغاتی برای نامزدهای انتخابات در استان زنجان فراهم می‌شود

زنجان - ایرنا - رییس ستاد انتخابات استان زنجان از تشکیل هیات استانی بررسی تبلیغات انتخابات مجلس در این استان خبر داد و گفت: در این راستا چارچوب و زمینه عدالت تبلیغاتی برای نامزدهای انتخابات در استان فراهم می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوالفضل رفیعی روز چهارشنبه در شورای توسعه و برنامه ریزی استان، افزود: در قانون جدید نامزدهای انتخابات می‌توانند از امکانات عمومی و دولتی برای تبلیغات استفاده کنند از این رو در هیات استانی بررسی تبلیغات انتخابات مجلس، ساز و کار و چارچوب این موضوع تعیین می شود.

وی ادامه داد: در این راستا دستگاهها طبق قانون موظف به همکاری با ستاد انتخابات برای در اختیار گذاشتن امکانات خود از قبیل سالن های همایش، سالن ورزش و بیلبوردهای تبلیغاتی خود برای انجام تبلیغات هستند تا به طور مساوی و عادلانه این ظرفیت ها در اختیار نامزدها قرار گیرد.

رفیعی خاطرنشان کرد: با اعلام ظرفیت ها و امکانات موجود در دستگاهها ضوابط چگونگی استفاده از آنها در هیات استانی بررسی تبلیغات انتخابات مجلس تعیین می شود.

رییس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: غیر از مواردی که در ماده ۷۴ قانون انتخابات ذکر شده، استفاده از دیگر امکانات دولتی و عمومی برای تبلیغات ممنوع است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، ۱۱ اسفند امسال در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha