احیا در طبقه چهارم؛ کاپیتان پرسپولیس جان همسایه‌اش را نجات داد

تهران- ایرنا- کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در اقدامی جالب توجه جان یک انسان را نجات داد.

به گزارش ایرنا، این روزها خبرهای مربوط به باشگاه پرسپولیس حول محور انتخاب سرمربی جدید این تیم و جانشین یحیی گل‌محمدی می‌چرخد و در کنار آن نیز باشگاه در تلاش است تا اهداف نقل و انتقالاتی را به ثمر برساند و بازیکنان مدنظر خود را جذب کند.

در این میان امید عالیشاه، کاپیتان سرخ‌ها دیشب در اقدامی جالب‌توجه خبرساز شد. یکی از دوستان نزدیک کاپیتان پرسپولیس دیشب که با او برای یک دیدار دوستانه قرار داشت، درحالی که مقابل محل سکوت عالیشاه منتظر او بود متوجه تاخیر امید می‌شود. او بعد از تماس با او با درخواست نگران‌کننده کاپیتان پرسپولیس مواجه می‌شود که از او می‌خواهد خودش را فورا به منزل او واقع در طبقه چهارم ساختمان برساند. دوست عالیشاه در لحظه رسیدن به طبقه چهارم، کاپیتان قرمزها را در حال احیای همسایه‌اش که فردی مُسن است و دچار حمله قلبی شده بود، پیدا می‌کند.

با اقدامات عالیشاه و دوستش، سرانجام عملیات احیا نتیجه می‌دهد و فرد مسن، پس از بازگشت علایم حیاتی با آمبولانس راهی بیمارستان می‌شود. این فرد که هم‌اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است سطح هوشیاری پایینی دارد و کادر پزشکی امیدوار است تا شرایط وی بهبود یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha