۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۵۲
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85361049
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مناظره‌ها بسترساز مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو است

گناباد-ایرنا- رییس هیات نظارت بر انتخابات شهرستانهای گناباد و بجستان گفت: برگزاری مناظره‌ها بین نامزدهای انتخاباتی نقش مهمی در ایجاد شور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، کاظم گلباف روز یکشنبه در جلسه بررسی راهکارهای تبلیغات انتخابات و تبیین مشارکت حداکثری مردم در انتخابات افزود: باید فضا و ظرفیت لازم برای برگزاری مناظره ها بین نامزدهای انتخاباتی در حوزه انتخابیه گناباد و بجستان فراهم شود.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت و اهمیت انتخابات سالجاری، ماده جدید به قانون انتخابات اضافه شد و بر اساس آن هیات استانی بررسی تبلیغات به ریاست استاندار خراسان رضوی و در سطوح شهرستانی به ریاست فرمانداران و روسای حوزه های انتخابیه تشکیل شده است.

رییس هیات نظارت بر انتخابات گناباد و بجستان تصریح کرد: هدف از این اقدام هم افزایی بین بخشی و استفاده از فضاهای عمومی و دولتی به صورت عادلانه برای انجام تبلیغات و سخنرانی نامزدهای انتخاباتی است.

وی تاکید کرد: باید از همه ظرفیتهای موجود ادارات و سازمانها و بخشهای مختلف برای ایجاد شور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات استفاده شود.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار گناباد هم با اشاره به رویکرد سازمان صدا و سیما برای ایجاد شبکه های محلی برای تبلیغات انتخاباتی از همه مسوولان بخشهای فرهنگی، هنری، اجتماعی و اقتصادی خواست که برای تهیه برنامه ها و محتواهای مورد نیاز با موضوع تبیین مشارکت حداکثری مردم و تبلیغات پرشور انتخاباتی تلاش کنند.

سید حسن شریفی مقدم تصریح کرد: باید امکانات و فضاهای ادارات و بخشهای دولتی و عمومی اعم از ورزشی، مساجد،سالنهای اجتماعات و غیره به صورت عادلانه برای انجام تبلیغات در اختیار نامزدهای انتخاباتی گذاشته شود و رسانه های ارتباط جمعی و اصحاب فرهنگ و هنر با تهیه کلیپ ها و انعکاس آنها در فضای مجازی در این ارتباط تلاش کنند.

۲ هزار و ۸۰۰ نفر عوامل اجرایی و نظارتی دست اندرکار برگزاری انتخابات یازدهم اسفندماه سالجاری در حوزه انتخابیه گناباد و بجستان هستند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، یازدهم اسفندماه امسال همزمان با سراسر کشور در ۱۳۱ شعبه اخذ رای حوزه انتخابیه گناباد و بجستان برگزار می شود.

حوزه انتخابیه گناباد و بجستان دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است و به ترتیب در فاصله ۲۸۷ و ۲۷۸ کیلومتری جنوب و جنوب غربی مشهد قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha