۳۰ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۲۵
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85359463
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معلمان نمونه اصفهان شناسایی و معرفی می‌شوند

۳۰ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۲۵
کد خبر: 85359463
معلمان نمونه اصفهان شناسایی و معرفی می‌شوند

اصفهان – ایرنا - مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره‌کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: شناسایی و معرفی معلمان نمونه در استان بمنظور ترویج بُعد الگویی، تشویقی و ترویج فرهنگ وجدان کاری انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا، مهران اسدی روز شنبه در جلسه آغاز بکار برنامه شناسایی معلمان نمونه در مدارس استان، همزمان با کشور افزود: این برنامه در راستای اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و با توجه‌ به لزوم تکریم جایگاه والای معلم در جامعه صورت می‌گیرد.

وی اظهار داشت: شناسایی و معرفی معلمان نمونه از یکسو باعث اعتلای فرهنگ عمومی و از سوی دیگر سبب تقویت روحیه خودباوری در خودِ آنان خواهد شد.

مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره‌کل آموزش و پرورش اصفهان افزود: امسال این فرایند زودتر از سال‌های قبل و در بستر پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش «My.medu.ir» انجام می‌شود.

وی یادآور شد: مدیران تمام مدارس می‌توانند با مراجعه به سامانه یاد شده از طریق «سکوی هوشمند مدیران»، این فرایند را طبق شیوه‌نامه انجام دهند.

اسدی افزود: در این فرایند سعی شده است بستر برای شناسایی معلمانی که از حیث عملکرد با داشتن وجدان کاری بالا، مسوولیت‌پذیری زیاد، پشتکار، خلاقیت و ابتکار عمل و اخلاق‌مداری برجسته باشند، فراهم شود تا ضمن معرفی آنها به جامعهٔ آموزش و پرورش بعنوان الگو، به تشویق و ترویج این بعد از فرهنگ بپردازد.

مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره‌کل آموزش و پرورش اصفهان افزود: این فرایند به‌گونه‌ای طرح‌ریزی‌ شده است تا با بهره‌گیری از نظرات دانش‌آموزان، اولیاء، همکاران همپایه و هم‌رشته، مدیران و ارزیابان مُجرب از طریق مصاحبه و مشاهده، به تجزیه ‌و تحلیل موارد فوق از زوایای مختلف عملکرد معلمان در ابعاد شخصیتی، نگرشی، توانمندی، مهارتی، تخصصی و حرفه‌ای بپردازد.

وی خاطرنشان کرد: این فرایند در سطوح مختلف مدرسه‌ای، منطقه‌ای، استانی و کشوری انجام خواهد گرفت که شرح کامل آن به نواحی و مناطق ابلاغ شده است.

به گزارش ایرنا، جمعیت کنونی دانش‌آموزی استان اصفهان حدود یک‌ میلیون نفر است که در بیش از ۶ هزار واحد آموزشی و زیر نظر حدود ۸۰ هزار معلم مشغول تحصیل هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha