امام جمعه موقت اصفهان: مساله غزه مربوط به تمام آزادیخواهان جهان است

اصفهان - ایرنا -امام جمعه موقت اصفهان گفت: مساله غزه نه تنها یک موضوع منطقه‌ای بلکه مساله بین‌المللی و مربوط به تمام آزادیخواهان جهان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد محمودی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان افزود: حدود یکصد روز از جنگ رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌گناه و بی‌دفاع فلسطین و غزه می‌گذرد و در این مدت، این رژیم به هیچ یک از اهداف خود دست پیدا نکرده است.

وی با اشاره به اینکه عملیات «طوفان‌الاقصی» لانه عنکبوت رژیم صهیونیستی را نابود کرده است، خاطرنشان کرد: در این جنگ رژیم صهیونیستی شکست خورده و مردم فلسطین و غزه به پیروزی رسیده‌اند.

امام جمعه موقت اصفهان به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جمع ائمه جمعه سراسر کشور اشاره و تصریح کرد: نماز جمعه نقش والایی در دین دارد و ائمه جمعه باید با برخورداری از نیت خالصانه به مُطالبات مردم توجه کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمودی ادامه داد: سخنان ما باید از پشتوانه حکیمانه برخوردار باشد و حتی در فضای مجازی نیز نیاز است که مراقب نوشتار و گفتار خودمان باشیم.

به گزارش ایرنا، پس از نماز جمعه، راهپیمایی خودجوش مردمی در حمایت از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انتقام از گروهک‌های تروریستی منطقه و در راستای جمعه‌های خشم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه همزمان با بزرگداشت «روز غزه»(۲۹ دی) از مُصلا تا چهارراه «فرایبورگ» اصفهان برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha