۴۱۱ کیلو تریاک در درگیری شبانه پلیس شهداد با قاچاقچیان کشف شد

کرمان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۴۱۱ کیلو تریاک و یک کیلو مرفین در درگیری شبانه ماموران یگان تکاوری ۱۲۴ شهداد با اشرار مسلح خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، سردار ناصر فرشید در تشریح این خبر گفت: ماموران یگان تکاوری ۱۲۴ کویر شهداد پس از اطلاع از ورود گروهی از اشرار مسلح به محدوده کویری این استان برای انتقال یک محموله سنگین موادمخدر، طی یک عملیات شبانه و با همکاری چند تیم از قرارگاه عملیاتی ابوذر در محور شهداد به نهبندان مستقر شدند.

وی ادامه داد: تکاوران مستقر در این محور با رصد دقیق خودروهای عبوری، راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی پژو که مشخص شد راه پاک کن محموله مواد مخدر هستند را دستگیر و در ادامه خودروی دوکابین حامل این محموله سنگین را هم شناسایی کردند و به آن دستور ایست دادند.

وی افزود: در پی فرار و اقدام به تیراندازی سرنشینان این خودرو، تکاوران پلیس با آتش پرحجم خود آن را متوقف کردند اما موفق به دستگیری اشرار مسلح نشدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: طی این عملیات علاوه بر دستگیری دو عامل راه پاک کن از خودروی دوکابین ۴۱۱ کیلو تریاک، یک کیلو مرفین و همچنین ۲ دستگاه بی سیم و یک قبضه اسلحه کلانش کشف شد و گشت زنی برای پاک سازی منطقه و دستگیری متهمان فراری در دستور کار یگان های تکاوری قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha