۲۴ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۲۸
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85353818
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شناسایی عامل برخورد دور از شان با یک نوجوان درکرج/ پیمانکار خاطی تحت پیگیرد قانونی

کرج – ایرنا- رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج اعلام کرد: عامل برخورد دور از شان با یک نوجوان که مشغول جمع آوری ضایعات خشک در کرج بود، شناسایی و پیمانکار خاطی نیز تحت پیگیرد قانونی قرار گرفت.

"محمدرضا خسروی" روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : به دنبال انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر برخورد دور از شان یکی از عوامل شرکت پیمانکاری جمع آوری پسماند طرف قرارداد با سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با یک نوجوان(تبعه افغانستان) که مشغول جمع آوری پسماند خشک بود، بلافاصله اقدام لازم برای برخورد قانونی با پیمانکار خاطی آغاز شد.
وی با عذرخواهی از این نوجوان و تمام شهروندان کرجی افزود: اقدام لازم برای اعلام جرم علیه فرد خاطی و پیمانکار جمع آوری ضایعات خشک به دستگاه قضایی آغاز شده است تا در آینده شاهد تکرار چنین رفتارهایی نباشیم.
خسروی اظهار کرد: سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج بر خورد لازم می داند تا ضمن کنترل پدیده زباله گردی ، کرامت انسانی افراد حفظ و فقط در چارچوب وظایف قانونی و در معیت ضابطین قضایی هر گونه اقدام بازدارنده انجام خواهد داد.
وی با بیان اینکه استفاده از اتباع خارجی در جمع آوری پسماند ممنوع است، گفت : براین اساس اقدام لازم برای جلوگیری از تکرار چنین رفتارهایی به عمل خواهد آمد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha