استاندار یزد: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین اهمیت انتخابات است

یزد- ایرنا- استاندار یزد گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی امسال فرصت مناسبی برای تبیین موضوع برگزاری انتخابات و نقش مشارکت آحاد مردم در این رخداد مهم است.

به گزارش ایرنا، "مهران فاطمی" شنبه شب در جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی یزد افزود: جشن‌های دهه فجر همراه با پیوست در خصوص مسئله مهم انتخابات باشد.

وی با قدردانی از همراهی مردم و پیگیری مسئولان در برگزاری جشن‌های دهه فجر امسال ادامه داد: تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی و خدمات دولت به مردم در کنار پرداختن به انتخابات باید محور کارها باشد.

وی به اهمیت برگزاری جشن‌های دهه فجر با مشارکت آحاد مردم و جوانان اشاره کرد و گفت: باید خدمات نظام در بخش‌های مختلف در دهه فجر دقیق برای مردم و نسل جوان تبیین شود.

فاطمی به اهمیت برگزاری باشکوه جشن‌های دهه فجر در همه جای استان به خصوص در بین دانش آموزان در سطح مدارس اشاره کرد و برنامه ریزی و انجام آن را خواستار شد.

وی گفت: جشن‌های مدارس باید همراه با برنامه‌های مناسب تبیینی با همکاری فرهنگیان و سایر کادر مدارس بهتر از همیشه برگزار شود که اهمیت فراوانی دارد.

استاندار یزد به اهمیت تبیین خدمات مختلف نظام و دولت در دهه فجر امسال اشاره کرد و گفت: باید در قالب برنامه‌های مناسب همگان را در جریان اقدامات کشور اسلامی قرار داد.

همچنین نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: برگزاری جشن‌های دهه فجر با حضور آحاد مردم به خصوص خانواده‌ها و بهره گیری از مشارکت جوانان موضوع مهمی است.

استاندار یزد: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین اهمیت انتخابات است

آیت الله "محمدرضا ناصری" افزود: برگزاری جشن‌های دهه فجر به صورت ویژه برای دانش آموزان و تبیین مسائل انقلاب به خصوص خدمات انقلاب اسلامی خیلی مهم و اهمیت خاص دارد.

وی بیان کرد: باید فرهنگیان مومن و انقلابی در طول دهه فجر بنحو شایسه نسل جوان را در جریان اقدامات انقلاب اسلامی قرار دهند که موجب اعتماد و امید است.

همچنین حجت‌الاسلام "محمد حسین متوسل "رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد گفت: باید در عمل در دهه فجر امسال که به دلیل برگزاری انتخابات اهمیت دارد خدمات نظام برای آحاد مردم تبیین شود.

در این نشست تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی به ارائه گزارش و بیان برنامه‌های خود در طول دهه فجر در استان اشاره کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha