امام جمعه ساری: ملت ایران جواب گستاخی های آمریکا را پای صندوق های رای می‌دهند

ساری - ایرنا- نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری با اظهار این که استکبار جهانی با تمام توطئه هایی که علیه ملت ایران انجام داده، اما هیچ غلطی نمی تواند بکند، گفت: ملت ایران جواب گستاخی های آمریکا را پای صندوق های رای می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله محمد باقر محمدی لائینی در نماز جمعه این هفته ساری افزود: آمریکا تا کنون شکست های زیادی خورده است و اعلام می کنیم که علاوه توقیف کشتی در دریا جواب اصلی مردم حضور در پای صندوق رای روز یازدهم اسفند ماه سال جاری داده خواهد شد.

امام جمعه ساری ادامه داد: مردم ایران مقابل آمریکا و دیگر کشورهای غاصب با تکیه بر ایمان و اعتقاد به امام زمان علیه السلام با تمام توان ایستادگی می کنند.

محمدی لائینی تصریح کرد: ملت ایران با صدای بلند فریاد می زنند که آمریکا و دیگر کشورهای های غاصب ،هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

وی با تاکید بر این که شرط پیروزی مردم علیه آمریکاییان توسل به امام زمان علیه السلام است، اظهار داشت: توقیف کشتی امریکا از سوی ایران در دریای عمان اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران حمله آمریکا و انگلستان به یمن مظلوم مقتدر و شجاع را محکوم کرد.

وی به ۲۶ دی ماه سالروز تظاهرات ۱۸ دی سال ۱۳۵۷ ساری که ۲ شهید تقدیم انقلاب شده است اشاره کرد، ادامه داد: شهرداری ساری باید به یاد این دو شهید یادمانی در میدان شهدا ایجاد کند.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود به هرز رفتن آب سطحی در مازندران اشاره کرد و بیان داشت: با وجود خشکسالی و کاهش بارندگی ، اما اگر سد سازی و ذخیره آب را انجام بدهیم ، بسیاری از مشکلات تامین آب شرب و کشاورزی استان حل و فصل خواهد شد.

محمدی لائینی به اجرای طرح صدور سند حریم رودخانه ها به نام دولت در مازندران اشاره کرد و بیان داشت: انتظار داریم تا این موضوع حق و حقوق مردم را ضایع نکند.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: بررسی ها نشان می دهد که آیین نامه صدور سند حریم رودخانه باید اصلاح شود.

ورود آمریکا به جنگ، سرنوشتی جز شکست حتمی نیست 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha