۲۱ دی ۱۴۰۲، ۱۸:۲۵
کد خبر: 85351119
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یادواره شهدای حادثه تروریستی کرمان در یزد برگزار شد

یزد - ایرنا - یادواره شهدای حادثه تروریستی کرمان، شهدای غزه و جبهه مقاومت روز پنجشنبه با حضور مردم و مسئولان در یزد برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم معنوی یکی از اساتید حوزه و دانشگاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: عزت و اقتدار ایران و امت اسلام در گرو مقاومت و فرهنگ شهادت است.

حجت‌الاسلام " قاسم روانبخش" با محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان افزود: این جنایت توسط دشمنان امنیت ایران اسلامی انجام شد و بار دیگر ذلت و رسوایی خود را به جهانیان نشان دادند.

وی بیان کرد: استکبارجهانی برای ضربه زدن به اساس نظام و انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ ندارد و باید مردم و مسئولان با بصیرت باشند.

یادواره شهدای حادثه تروریستی کرمان در یزد برگزار شد

این استاد دانشگاه بیان کرد: باید مردم و مسئولان گوش به منویات مقام معظم رهبری رسالت ملی، دینی و انقلابی خود را مقابل دشمنان نشان دهند.

همچنین سردار "محمد مهدی فرهنگ دوست" یکی از یادگاران دفاع مقدس به ذکر خاطراتی از آن دوران پرداخت و گفت: نقشه شوم دشمنان با هوشیاری مردم خنثی می‌شود.

در این مراسم معنوی به یاد شهدای حادثه تروریستی کرمان و سردار حاج قاسم سلیمانی برنامه مداحی انجام و یاد و خاطره شهیدان گرامی داشته شد.

استان یزد چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha