خون شهدای حادثه تروریستی کرمان وحدت امت اسلامی را تقویت می‌کند

گنبدکاووس - ایرنا - امام جمعه گنبدکاووس با محکوم کردن حادثه تروریستی دیروز (چهارشنبه) کرمان، تصریح کرد: خون شهدای این حادثه وحدت امت اسلامی را تقویت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمود ترابی روز پنجشنبه در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی افزود: این حادثه تروریستی همچنین سلحشوری مردان مبارز میدان مقاومت را استوارتر و شمشیر انتقام از دشمنان و معاندین انقلاب را تیزتر می‌کند.

وی با تاکید بر ضرورت انتقام مسببان اقدام تروریستی گلزار شهدای کرمان، اضافه کرد: ملت ایران از هرگونه تصمیم نظام در انتقام از آمرین و عاملین این جنایت حمایت می‌کند.

حجت الاسلام ترابی همچنین گفت: جمهوری اسلامی باید با قدرت دیپلماسی و نظامی نسبت به تهدیدزدایی و وادار کردن دشمنان جهت احترام به حریم کشورمان اقدام کنند.

خون شهدای حادثه تروریستی کرمان وحدت امت اسلامی را تقویت می‌کند

امام جمعه گنبدکاووس بیان داشت: ملت ایران نیز آماده پرداخت هزینه‌های برداشتن تهدیدهای دشمن و حفظ عزت و بزرگی خود همانند چهار دهه گذشته است.

وی همچنین گفت که برابر نص صریح قرآن، نابودی قوم بنی اسرائیل (رژیم غاصب صهیونیستی) به دست مومنین محقق خواهد شد.

حجت الاسلام ترابی اضافه کرد: اگر در گذشته تصور اضمحلال رژیم غاصب صهیونیستی یک شعار بود اما امروز با عملیات طوفان الاقصی نابودی این رژیم کودک‌کش درحال تحقق است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ادامه داد: همه ملت ایران از اقوام و مذاهب اسلامی بالاخص اهل سنت، این سردار بزرگ را سردار امت اسلامی می‌دانستند زیرا اقدامات وی فارغ از دین، مذهب و سرزمین بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس هم در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی، حادثه تروریستی روز گذشته را محکوم کرد و به خانواده شهدای این واقعه تسلیت گفت.

سرهنگ سیدعلی حسینی با تاکید برضرورت گام برداشتن در مکتب سردار سلیمانی، بیان داشت: دشمنان بدانند که هرچقدر از این اقدامات بزدلانه انجام دهند، مردم بصیر و بیدار ایران پای انقلاب و آرمان‌های آن و پای خون شهیدان و فرامین امامین انقلاب خود استوارتر خواهند ایستاد.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی هرچه از عزّت و اقتدار دارد مرهون خون شهیدان است و ما باید ادامه دهنده خون این عزیزان باشیم و یاد و خاطره آنها را در جامعه زنده نگهداریم.

به گزارش ایرنا در این مراسم که در آستان امامزاده یحیی بن زید(ع) گنبدکاووس و با اجرای برخی برنامه‌های فرهنگی برگزار شد، اقشار مختلف مردم شیعه و اهل سنت این شهرستان مرزی حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha