۲۱ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۱۱
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85351024
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اما و اگرهای بازگشت کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان به میادین ورزشی

قزوین - ایرنا - کاپیتان تیم ملی بانوان کشورمان این روزها با عوارض بر جای مانده از یک سانحه دلخراش روبرو است و همین مساله نگرانی هایی را بابت بازگشت وی به میادین ورزشی ایجاد می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بهناز طاهرخانی، زهرا خواجوی و مرحومه ملیکا محمدی سه بازیکن تیم ملی فوتبال زنان ایران و باشگاه خاتون بم بودند که در بامداد سوم دی ماه جاری در یک سانحه رانندگی دچار مصدومیت شدند که متاسفانه ملیکا محمدی جان خود را از دست داد و ۲ بازیکن دیگر نیز به شدت مجروح شدند.

در ادامه و پس از برگزاری مراسم تشییع ملیکا محمدی در شیراز و ورزشگاه آزادی تهران، پیکر این فوتبالیست با درخواست خانواده وی برای تدفین به آمریکا منتقل شد.

زهرا خواجوی که از وضعیت نسبتا بهتری نسبت به بهناز طاهرخانی داشت، زودتر از بیمارستان مرخص و به تهران منتقل شد تا شرایط درمانی دروازه بان اول این روزهای تیم ملی که از ناحیه لگن و دست و پا شده بود، ادامه پیدا کند.

این در حالی است که بهناز طاهرخانی، کاپیتان تیم ملی و ستاره باشگاه خاتون بم دهم دی ماه جاری از بیمارستان مرخص و به منزل پدری خود در تاکستان منتقل شد.

این بازیکن تاکستانی تا امروز از مرگ دوست و هم تیمی خود خبر ندارد چرا که به گفته پزشکان هر نوع شوکی که به وی وارد شود احتمال تشدید خونریزی مغزی و لخته شدن خون وی در مغز خواهد شد.

هرچند وضعیت جسمی این روزهای کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان ما در جام ملت های آسیا بهتر از قبل شده و سطح هوشیاری وی نیز پایدار شده است، اما به دلیل آسیب مهره های گردن و دردهای ناشی از آن همواره از محافظ گردن استفاده می کند.

جامعه ورزش، به ویژه ورزشکاران استان قزوین ضمن آرزوی سلامت برای این ورزشگاه، امیدوارند با بهبودی کامل وی، دوباره شاهد کاپیتان تیم ملی بانوان کشورمان در مستطیل سبز باشند.

بهناز طاهرخانی اول خرداد ماه ۷۴ در شهر تاکستان استان قزوین به دنیا آمده و در همه رده های سنی تیم های ملی فوتبال و در پست های مختلف به میدان رفته است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha