۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۳۶
کد خبرنگار: 5428
کد خبر: 85119463
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بانوی تاکستانی در اردوی تیم ملی فوتبال حضور یافت

۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۳۶
کد خبر: 85119463
بانوی تاکستانی در اردوی تیم ملی فوتبال حضور یافت

قزوین - ایرنا - رییس هیات فوتبال استان قزوین گفت: مرحله دوم آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان جهت حضور در بازی های آسیایی و گزینشی المپیک از امروز در تهران آغاز شد و بهناز طاهرخانی ملی پوش تاکستانی با صلاحدید سرمربی و کادر فنی تیم ملی در این اردو حضور یافت.

حسین باجیوند روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه طاهرخانی پیش از این نیز در مرحله نخست اردوی تیم ملی گزینشی حضور داشت، تصریح کرد: وی در رقابت های سال گذشته در قالب کاپیتان تیم ملی بانوان در میادین حاضر بود.

وی اضافه کرد: مرحله دوم آمادگی تیم ملی فوتبال بانوان کشور از امروز تا دهم خرداد ماه جاری در مرکز ملی فوتبال ادامه خواهد داشت.

باجیوند خاطرنشان کرد: طاهرخانی به همراه ۳۰ بازیکن دیگر به منظور حضور هرچه بهتر در بازی های آسیایی هانگژو چین در این اردو حضور پیدا کرده است.

رییس هیات فوتبال استان قزوین ضمن بیان این مطلب که بهناز طاهرخانی از سال ۸۹ به تیم ملی ایران دعوت شده و در سال ۹۷ و در ۲۳ سالگی نیز به تیم ملی بزرگسالان راه پیدا کرده است، افزود: این بانوی فوتبالیست قزوینی همراه با تیم ملی نشان نقره رقابت های قهرمانی فوتبال بانوان غرب آسیا را در کارنامه خود دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha