فرماندار: شهرری مشکل کار ندارد/ بیکاران مراجعه کنند+فیلم

شهرری - ایرنا - فرماندار شهرستان ری گفت: بیکاری یک مشکل عدیده است که جامعه را درگیر خود کرده است اما در شهرری مشکل کار نداریم هرکس بیکار است به فرمانداری مراجعه کند، ما به او کار معرفی می کنیم. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی باب الحوایجی روز پنجشنبه پس از حضور در گلزار شهدای شهر کهریزک و اهداء گل بر مزار این دلاوران دفاع مقدس، در دیدار با امام جمعه این شهر کهریزک با اشاره به مشکلات موجود در این شهر اظهار داشت: مشکلات کهریزک و باقر شهر در جلسات متعدد برنامه ریزی شده و درحال تدوین و تصویب است انشالله امیدواریم با این برنامه ریزی قوی که صورت گرفته است بتوانیم بار مشکلات این دو شهر را کمتر کنیم.

وی افزود: با وجود اینکه معضل اتباع یک مشکل کشوری است اما ما در فرمانداری با تدابیری در حال تشکیل یک اداره هستیم تا مستقلا به این امر رسیدگی کنیم.

فرماندار شهرستان ری بیان داشت: ما مکلف هستیم روزانه 800 نفر از اتباع را از سطح شهر جمع آوری کنیم و مامورین انتظامی این کار را انجام می دهند.

امام جمعه کهریزک‌نیز گفت: کهریزک نقاط قوت خاص خود را دارد که کمتر شهری از آن برخوردار است.

حجت الاسلام روح الله باقری گفت: شهر کهریزک و باقرشهر از جهاتی قوی و از جهاتی ضعیف است اما ظرفیتهای سیاسی اجتماعی قابل توجهی دارد.

وی افزود: کهریزک از لحاظ درآمدزایی یکی از پر درآمد ترین شهرها است ولی بسیاری از ساکنین آن در فقر بسر می برند.

باقری گفت: متاسفانه ظرفیتهای موجود در این شهر در حد ملی است و هیچ آورده ای برای مردم این شهر ندارند.

نانواییهای باقر شهر و کهریزک پنجشنبه جمعه تعطیل هستند

حجت الاسلام کمالوند در ارائه مشکلات شهرباقر شهر گفت: جمعیت اتباع در باقرشهر، مردم این شهر را خیلی اذیت می کند و یکی از مشکلاتی که مردم با آن درگیر هستند مسئله نان است که به علت جمعیت زیاد اتباع در باقرشهر، آرد سهمیه ای نانواییها تمام می شود و پنجشنبه و جمعه ها تعطیل می شوند و مردم در تهیه نان مشکل دارند.

وی ادامه داد همچنین مشکلاتی مثل اشتغال، آلودگی هوا و کمبود مشاوره خانواده و زوجین از مواردی است که باقرشهر را درگیر خود کرده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha