۱۸ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۰۷
کد خبر: 85347568
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مداحان، دانش خود را افزایش دهند

یزد-ایرنا- رییس سازمان بسیج مداحان و هیئت‌های مذهبی کشور گفت: تدین و داشتن اعتقاد، اولین شرط برای ورود به بخش ذاکرین اهل بیت(ع) است و پس از آن جامعه ستایشگری باید سطح دانش خود را ارتقا دهد.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی بسیج مداحان استان یزد ، "مصطفی خورسندی" در گردهمایی جامعه ستایشگری حسینیه ایران که با عنوان مقاومت در مکتب اهل بیت (ع‌) برگزار شد، افزود: عَلَم جهاد تبیین بر مداحان گذاشته شده است.

وی ادامه داد:ستایشگران اهل بیت (ع) همواره جایگاه والایی در بین آحاد مردم دارند و مداحان به واسطه اتصال به معصومین(ع) همواره در پیش چشم مردم از شکوه و عظمت خاصی برخوردار بوده و هستند.

رئیس سازمان بسیج مداحان و هیئت های مذهبی کشور گفت: مداحان مأمن و پناهگاه مردم به شمار می رفتند و نفس قدسی برخی از مادحین در گذشته، موجب شفای بیماران و گره گشایی از کار مردم شده و این به واسطه اخلاص این بزرگواران بوده است.

خورسندی ادامه داد:تدین و بنیه اعتقادی قوی اولین شرط برای ورود به گروه ذاکرین اهل بیت(ع) است و هر چند وضعیت تحصیلی مداحان ما ارتقای چشمگیری داشته اما سطح توقع مردم نیز به همین اندازه بالا رفته و باید جامعه ستایشگری سطح دانش خود را ارتقاء دهند.

رئیس سازمان بسیج مداحان و هیئت های مذهبی کشور گفت:برای تبیین پیشرفت ها و خدمات نظام اسلامی نیاز است ابتدا جامعه ستایشگری از آن ها آگاه شوند تا بتوانند این آگاهی را به جامعه انتقال دهند.

وی ادامه داد:با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب علم جهاد تبیین بر دوش ذاکرین آل الله قرار دادند و از آنجا که لازمه جهاد تبیین دانش است لذا باید ارتقا سطح دانش جامعه ستایشگری در عرصه های گوناگون در دستور کار باشد.

خورسندی اظهار داشت: امروزه رسانه های دشمن تلاش دارند با تکنیک اقناع سازی نقاط قوت را به نقاط ضعف تبدیل کنند و خدمات را کوچک جلوه دهند اما اینگونه که القاء می کنند نیست و حواس مردم را منحرف می کنند .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha