معاون استاندار یزد بر برنامه‌ریزی منظم برای سفرهای نوروزی تاکید کرد

یزد-ایرنا-معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد گفت: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با نوروز امسال، برنامه ریزی هر چه بهتر سفرهای نوروزی از اکنون باید انجام شود.

به گزارش ایرنا، "محمد جواد ابوالحسینی" یکشنبه شب در نخستین نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان ویژه نوروز ۱۴۰۳ که در محل سالن کوثر استانداری برگزار شد، افزود: با توجه به دستورالعمل‌ها و الزاماتی که برای هر دستگاه وجود دارد و جهت هر چه بهتر برگزار شدن برنامه های نوروز و همچنین بهترین میزبانی از مسافران نوروزی باید از الان برنامه ریزی شود.

وی ادامه داد: امسال نیز برنامه‌های نوروز ۱۴۰۳ در تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن است و تلاقی آن با بهار طبیعت نیازمند برنامه ریزی راهبردی برای استفاده از هر ۲ مناسبت است و لذا شرح وظایف هریک ازکمیته‌های ۱۰ گانه ذیل ستاد اجرایی خدمات سفر استان ابلاغ می شود که در همین زمینه با توجه به سیاست های ابلاغی ملی اقدام گردد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد گفت: باید کاستی ها و مشکلات سال گذشته جمع آوری و نسبت به رفع آنها اقدام گردد همچنین با توجه همزمانی ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروز، توجه ویژه به مساجد و نمازخانه ها و ترویج و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در دستور کار ستاد قرار دارد.

ابوالحسینی ادامه داد: ساماندهی سرویس های بهداشتی، خانه های مسافر، توجه به زیبا سازی شهرها و به خصوص ساماندهی ورودی شهرها از جمله ورودی های شهر یزد مورد انتظار است و ظاهر نازیبا و ضعیف بودن کیفیت خدمات باعث می شود خاطره بد برای مسافران نوروزی باقی مانده و از نقاط آسیب مجموعه گردشگری شهر میراث جهانی یزد خواهد بود.

معاون استاندار: سفرهای نوروزی به استان یزد نیازمند برنامه‌ریزی است

وی اظهار داشت: روسای کارگروه های ستاد اجرایی خدمات سفر استان، فرمانداران شهرستان ها و اعضای ستاد موظف به نظارت و بررسی مستمر از اقدامات انجام شده هستند و با توجه به اینکه بالاترین مقام اجرایی هر نهاد به عنوان مسئول مشخص شده لذا هر گونه کاستی در این زمینه مورد قبول نخواهد بود .

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد گفت: در برنامه ریزی ها فقط مرکز استان مورد توجه نباشد و توانمندی همه شهرستانها با توجه قرار گرفتن در مسیر مسافران نوروزی مورد توجه قرار داشته باشد تا دز کوتاهترین زمان و بهترین خدمات و نازل ترین قیمت بتوانند از همه خدمات استفاده کنند .

در این نشست مسئولان کمیته های مختلف نیز درخواست ها و پیشنهادات خود را مطرح کرده و تصمیمات لازم اتخاذ شد همچنین دستورالعمل مدیریت سفر سال ۱۴۰۳ مورد بررسی قرار گرفت و وظایف هریک از دستگاه های عضو ستاد تشریح گردید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha