۱۶ دی ۱۴۰۲، ۲۳:۲۶
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85346009
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: جشنواره بین المللی اعتکاف لرستان فرصتی مناسب برای مبادلات فرهنگی است

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان با اشاره به برگزاری هفتمین جشنواره علمی، ادبی، هنری بین المللی اعتکاف در استان لرستان گفت: این جشنواره فرصتی مناسب برای مبادلات فرهنگی استان و مجامع نخبگانی و صاحب نظران در بخش‌های مختلف حوزه و دانشگاه در سطح ملی و بین المللی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرهاد زیویار شنبه شب در جلسه هماهنگی اختتامیه جشنواره ملی اعتکاف کرد: این جشنواره با حضور ۱۰۰ مهمان خارجی و ۳۰۰ مهمان کشوری روز پنجشنبه ۲۸ دی ماه جاری در استان لرستان و شهر خرم آباد برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: این جشنواره 2 سالانه پیش از این در استان‌های تهران ،خراسان رضوی و قم برگزار شده و استان لرستان امسال به عنوان چهارمین برگزار کننده این جشنواره ، میزبان ۴۰۰ مهمان خارجی ومهمانانی از داخل کشور در هفتمین دوره است.

استاندار لرستان با بیان اینکه برگزاری این جشنواره یک فرصت برای لرستان است، افزود: حضور این مهمانان ظرفیت‌های لرستان را به کشورهای خارجی و به سایر هم‌وطنان که از نقاط مختلف به لرستان سفر کرده‌اند معرفی می‌کند.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی در این زمینه گفت: لازم است همه دستگاه‌های اجرایی در برگزاری این جشنواره همکاری کنند و اطلاع رسانی لازم به عمل آید تا این جشنواره به نحو شایسته برگزار شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha