وزیر ورزش و جوانان: اولویت دولت،‌تکمیل طرح‌های ورزشی نیمه تمام است

زنجان - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان گفت: ساخت پروژه جدید ورزشی در استان‌ها در دستور کار نیست بلکه دولت تکمیل طرح‌های نیمه تمام را در اولویت قرار داده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، کیومرث هاشمی روز جمعه در مراسم افتتاح سالن ورزشی روستای دیزج‌آباد شهرستان زنجان در پاسخ به درخواست اهالی روستا در ساخت مجموعه جدید در این روستا، افزود: اولویت ما تکمیل پروژه‌ های نیمه تمام است.

وی اضافه کرد: تکمیل سالن های روستایی مورد توجه جدی است چرا که استعدادهای روستانشینان با در اختیار داشتن امکانات شکوفا می شود.

هاشمی ادامه داد: روستاها از ظرفیت بالقوه ای برخوردار هستند و شناسایی و پرورش استعدادها در آنها با تامین زیرساختها باید مورد توجه قرار بگیرد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: تمام تلاش دولت بر این است تا پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت قرار بگیرد و به مرحله بهره‌برداری برسد.

وی افزود: بیش از هزار و ۸۲۷ چمن مصنوعی در دستور کار ما در سراسر کشور است تا به مرحله بهره‌برداری برسانیم و در اختیار نوجوانان و جوانان قرار دهیم.

در ادامه سالن ورزشی روستای دیزج‌آباد شهرستان زنجان به مساحت هزار و ۴۴۰ متر مربع با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریالی توسط وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا،‌ دور دوم سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت به استان زنجان از امروز آغاز شده است.

در این سفر قرار است یک هزار و ۹۵ پروژه و پنج هزار و ۸۵۷ واحد مسکونی( نهضت ملی،‌حمایتی و ...) جمعا به ارزش ۳۰۰ هزار میلیارد ریال افتتاح شود.

برنامه حضور آیت الله رییسی رییس جمهور در استان زنجان در این سفر استانی با توجه به وقوع حادثه تروریستی در کرمان و شهادت و مصدومیت هموطنان،‌کمی تغییر کرد و برنامه دیدار عمومی رئیس جمهور به روز شنبه موکول شد.

همچنین فردا قرار است راهپیمایی گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان و دیدار با رییس جمهور از ساعت ۹ و نیم صبح از میدان قائم تا مصلی نماز جمعه زنجان برگزار شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha