امام جمعه موقت سمنان: اقدام تروریستی کرمان بر بیداری ملت می‌افزاید

سمنان - ایرنا - امام جمعه موقت سمنان گفت: مردم تا آخرین نفس پای درخت تنومند انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و اقدام‌های سخیف دشمنان از جمله حادثه تروریستی کرمان ملت ایران را بیدارتر و جنایت دشمنان را آشکارتر می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا،حجت‌الاسلام غلامحسین مهدوی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مسجد تاریخی امام خمینی (ره) این شهر با اشاره به حادثه تروریستی در کرمان افزود: دشمنان نتوانستند عشق حضور مردم به شهید سردار حاج قاسم سلیمانی تحمل کنند، دست به اقدام جنایتکارانه زد.

وی اظهار کرد: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی خدمتگزار و سرباز نظام جمهوری اسلامی است و دشمنان از این محبوبیت برنتابید این جنایت را آفرید.

وی ادامه داد: حادثه‌های ترور این چنینی مانند حادثه تروریستی کرمان در دوره‌های مختلف در ایران رخ داده و دشمنان می‌داند با این اقدامات نمی‌توانند خدشه‌ای به انقلاب اسلامی وارد کنند.

اقدام‌های سخیف رژیم صهیونیستی نتیجه استیصالش در طوفان‌الاقصی است

امام جمعه موقت سمنان تصریح کرد: طوفان‌الاقصی اقتدار جبهه مقاومت را نشان داد و سیلی محکم بر رژیم جنایتکار صهیونیستی زد و اکنون برای جبران این شکست‌ سخت، اقدامات جنایتکارانه خود را ادامه می‌دهد که این اقدامات نابودی‌اش را سرعت می‌بخشد.

وی اظهار کرد: طوفان‌الاقصی ضربه بزرگی به رژیم کودک‌کش صهیونیستی وارد کرد و توانست بر ۷۰۰ کیلومتر دیوار به ارتفاع ۹ متر در اطراف رژیم جنایتکار صهیونیستی با سامانه‌های امنیتی ورود کند.

حجت‌الاسلام مهدوی‌نژاد تاکید کرد: جنایت‌هایی که در ایران رخ می‌دهد و هر گروه تروریستی که جنایت‌ها را بر عهده می‌گیرد، سرنخ آن به شیطان بزرگ آمریکا و رژیم جنایتکار صهیونیستی می‌رسد.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به سالروز صدور فرمان کشف حجاب زنان توسط رضاشاه در سال 1314، افزود: حجاب از جمله ارزش‌ها در انقلاب اسلامی است و ترویج بهاییت بهانه‌ای برای از بین‌ بردن ارزش‌های اسلامی در تاریخ ایران بود.

برای مهار تورم بیش از پیش تلاش شود

وی با اشاره به انتخاب شعار سال ۱۴۰۲ مبنی بر رشد تولید و مهار تورم، اظهار کرد: انتظار می‌رود مسوولان بیش از پیش برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در تحقق شعار امسال تلاش کنند.

به گفته امام جمعه موقت سمنان، دولت و دولتمردان اقدام‌های ارزشمندی در تحقق شعار سال ۱۴۰۲ انجام دادند و احیای واحدهای راکد از جمله اقدامات است.

وی اضافه کرد: با وجود تلاش‌ها، تورم مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است و گلایه‌ها و نگرانی‌های مردم در این زمینه به حق است و انتظار می‌رود اقدامات ریشه‌ای و بنیادی برای مهار تورم توجه شود.

وی ادامه داد: برخورد با گران‌فروشی‌ها و بی‌انصافی‌های مراکز عرضه مردم را آزرده می‌کند و برخورد با تخلف‌ها و افزایش نظارت‌ها بسیاری از مشکلات را رفع می‌کند.

حجت‌الاسلام مهدوی‌نژاد تصریح کرد: کشف خلاف‌ها و برخورد با اخلالگران و مفسدان اقتصادی از جمله چای دبش ارزشمند است، انتظار می‌رود برخورد با مفسدان در ابتدای ارتکاب جرم مورد توجه باشد.

دوقطبی‌سازی مکر دشمنان برای کاهش مشارکت مردمی در انتخابات

امام جمعه موقت سمنان تاکید کرد: دشمن با دوقطبی سازی و القای بی‌تاثیر بودن انتخابات، تلاش می‌کنند مردم را برای حضور در انتخابات سست کنند و باید هوشیار بود.

وی افزود: طبق نظرسنجی‌ها تمایل مشارکت در انتخابات در این دوره از مجلس شورای اسلامی بیش از دوره‌های قبلی است و اقدام تروریستی کرمان بر حضور پرشور مردم در انتخابات می‌افزاید، چرا که ملت ایران بیدار است و دسیسه دشمنان را می‌بیند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha