۱۵ دی ۱۴۰۲، ۸:۵۱
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85344155
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۷۰۸ سری جهیزیه به زوج های نیازمند اهدا شد

۱۵ دی ۱۴۰۲، ۸:۵۱
کد خبر: 85344155
۷۰۸ سری جهیزیه به زوج های نیازمند اهدا شد

قزوین - ایرنا - معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد قزوین از اهدای ۷۰۸ سری جهیزیه به ارزش ۱۳۸ میلیارد و ۱۳٠ میلیون ریال طی سال جاری به زوج های نیازمند این استان اهدا شد.

محمد صیادی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: در زمینه کمک به ازدواج مددجویان و نیازمندان، ارزش کمک های اهدا شده به صورت جهیزیه طی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته هفت درصد رشد داشته است.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه تامین لوازم ضروری مددجویان نیز بایستی گفت که در ۹ ماه نخست امسال به یک هزار و ۳۷۴ مددجوی تحت پوشش ۶۱ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال مساعدت شده است که تا این میزان کمک به طور حتم تا پایان سال افزایش پیدا خواهد کرد.

صیادی با اشاره به ۵۴ هزار و ۷۰۹ مدد جوی تحت پوشش در قالب ۲۹ هزار و ۸۲۳ خانوار در این استان، تصریح کرد: ۱۴ هزار و ۹۰۵ از مددجویان تحت پوشش شامل خانوارهای شهری و ۱۴ هزار و ۹۱۸ خانوار نیز روستایی هستند و در عین حال، ۱۶ هزار و ۹۹۲ مددجو را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند.

وی در خصوص علت حمایت از این خانواده ها، تاکید کرد: از تعداد مددجویان تحت پوشش، ۱۱ هزار و ۲۲۲ خانوار به دلیل فوت سرپرست تحت حمایت قرار دارند، هفت هزار و ۶۵۰ خانوار نیز به دلیل از کار افتادگی و مابقی مددجویان هم به دلایل مختلف نیازمند تحت پوشش قرار گرفتن تشخیص داده شده اند.

کمیته امداد امام (ره) به فرمان امام راحل در ۱۴ اسفند ۵۷ با شعار پشتیبانی از محرومان، مستضعفان و توانمندسازی آنها بنیان‌گذاری شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha