بیان اقدامات انجام شده نقش مهمی در مشارکت حداکثری در انتخابات دارد +فیلم

یزد-ایرنا-رییس ستاد انتخابات استان یزد گفت:تبیین اقدامات انجام شده نقش مهمی در مشارکت حداکثری دارد و باید اولویت اول روابط عمومی دستگاههای اجرایی و به ویژه روابط عمومی فرمانداری ها باشد.

به گزارش ایرنا،علی اکبر عزیزی، روز چهارشنبه در نشست با مدیران روابط عمومی فرمانداری شهرستانهای استان افزود: اقدامات زیادی در راستای خدمت رسانی بیشتر به مردم انجام شده اما آنگونه که باید به اطلاع مردم نرسیده و مطلع نیستند.

وی ادامه داد: ارتباط مستمر با تشکل های مردمی و خبری هر شهرستان نیز باید در دستور کار روابط عمومی ها باشد و در کنار بیان توانمندی ها مشکلات هم رفع شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد گفت: ما نمی گوییم از دستگاههای اجرایی تعریف شود اما اینکه قرار باشد فقط معضلات و مشکلات پر رنگ شود به ضرر شهرستان است و ما دنبال تشکر نیستیم اما نباید فضایی درست شود که باعث نا امیدی مردم شود.

عزیزی ادامه داد: بیان عملکردها باعث همراهی بیشتر مردم و همچنین دلگرمی بیشتر مسئولان شهرستان می شود .

وی افزود: اطلاع رسانی اقدامات وظیفه روابط عمومی ها است و فقط نباید محدود به انتخابات شود و در طول سال نیز باید ادامه داشته باشد اما آنگونه که باید ارتباط با مردم را یاد نگرفته ایم.

رییس ستاد انتخابات استان یزد گفت: اگر روابط عمومی ضعیف باشد همه مجموعه دچار ضعف می شود و لذا این بخش نقش مهمی در تبیین اقدامات دارد و روابط عمومی هنر واقعی است.

بیان اقدامات انجام شده نقش مهمی در مشارکت حداکثری در انتخابات دارد +فیلم

سعید رستگاری دبیر ستاد انتخابات استان یزد نیز در این نشست گفت:طبق تاکیدات مقام معظم رهبری همه ما وظیفه داریم در راستای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنیم و شما مدیران روابط عمومی فرمانداری ها که هم زمان با عنوان مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان نیز منصوب شده اید لازم است برنامه ریزی زمان بندی شده در این زمینه داشه باشید .

علی صالحی مدیرکل روابط عمومی استانداری و رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان یزد نیز دراین نشست گفت: اقدامات آموزشی در رابطه با مباحث انتخابات در دستور کار قرار داشته و به مرور در حال انجام است و روابط عمومی فرمانداری ها با کمترین امکانات نهایت خدمت رسانی و فعالیت را دارند وجهت انتخابات حداکثری از همه توان خود در راستای جهاد تبیین استفاده خواهیم نمود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha