امام جمعه یزد: دشمن به دنبال تضعیف همبستگی ملت است

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: دشمن به دنبال امید زدایی و شکستن همسبتگی ملت قهرمان ایران است .

به گزارش ایرنا، آیت‌الله "محمدرضا ناصری" در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد افزود: دشمنان به هر بهانه به دنبال شکستن وحدت ملی و تسلیم کردن جامعه مقابل اهداف فرهنگی آنهاست.

وی ادامه داد: در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، استکبار جهانی و عوامل آنها به دنبال مایوس کردن ملت هستند؛ استکبار با استفاده از فضای مجازی و رواج دروغ و شایعه سازی فقط به دنبال تضعیف اعتماد عمومی و اعتقاد مردم و جوانان است.

ناصری به هفته مقاومت و دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت اشاره کرد و گفت: ملت ایران با وحدت و بصیرت تمامی توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده است.

وی بیان کرد: فرهنگیان، مسئولان و خانواده‌ها باید در شرایط حساس کنونی که مورد هجمه استکبار هستیم مواظب دسایس فرهنگی و اقتصادی آنها باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: مقام معظم رهبری در خصوص خانواده و سایر مسائل همواره توصیه‌های ارزشمندی دارند که باید نقشه راه مردم و مسئولان قرار گیرد.

ناصری به میلاد حضرت زهرای اطهر (س) و همچنین میلاد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: باید حقایق کشور و ثمرات نظام برای مردم و جوانان تبیین شود.

همچنین امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: مسئولان برای حل مشکل آلودگی هوا در برخی از شهرستان‌های استان و وضعیت بازار گوشت سفید و قرمز اقدامات لازم را هرچه سریع‌تر انجام دهند.

حجت‌الاسلام "سید محمدکاظم مدرسی" در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به اهمیت تقوا در اسلام و احادیث دینی اظهار کرد: تقوا زیربنای ساختن جامعه سالم است و این موضوع در آیات قرآن و احادیث نیز ذکر شده است.

وی افزود: جامعه‌ای اگر بخواهد در آن تبعیض‌ها وجود نداشته باشد و پیوندهای شایسته را در آن تقویت کند باید تقوا در آن جامعه وجود داشته باشد تا جامعه‌ای سالم رقم خورد.

وی با اشاره به وظایف مسلمانان در برابر احکام الهی تصریح کرد: دفاع از احکام الهی یکی از وظایف مسلمانان در برابر احکام الهی است و در این مرحله باید احکام الهی را بشناسیم و فلسفه آنها را درک کنیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha