۱۳ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۵۷
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 85341933
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هشدار هواشناسی درباره وزش باد و بارش رگباری در خراسان جنوبی

بیرجند - ایرنا - رئیس اداره پیش‌ بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اداره‌ کل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: با فعالیت توده هوای ناپایدار جوی در روز پنجشنبه وزش باد شدید موقتی، رگبار و رعد و برق در استان پیش بینی می‌شود.

جواد نخعی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این وضعیت جوی بعد از ظهر پنجشنبه تا اواخر وقت فردا ادامه دارد و وزش باد شدید موقتی گاهی گرد و خاک، رگبار و رعد و برق، در مناطق کوهپایه‌ای و مستعد احتمال بارش تگرگ و برخورد صاعقه، گردنه‌ها و نقاط مرتفع احتمال بارش برف و کاهش دید در اثر تشکیل مه از پیامدهای آن است.

وی گفت: برای امروز تا جمعه گاهی وزش باد و افزایش ابر در استان انتظار می رود و فردا رگبار و رعد و برق در نیمه شرقی استان قابل پیش‌ بینی است.

رئیس اداره پیش‌ بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اداره‌ کل هواشناسی خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین برای بعد از ظهر پنجشنبه تا اواخر این روز در برخی نقاط احتمال وقوع روان‌آب و لغزندگی سطح جاده‌ها وجود دارد.

وی گفت: امروز و امشب دمای هوای استان روند افزایشی دارد و برای پنجشنبه تا جمعه کاهش مجدد دما را انتظار داریم.

نخعی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته سربیشه با کمینه دمای منفی سه درجه سردترین و بندان با بیشینه دمای ۲۲ درجه گرم‌ترین ایستگاه استان بود، در این مدت تغییرات دمایی در مرکز استان نیز بین صفر و ۱۴ درجه به ثبت رسید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha