۱۷ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۰۲
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 85346208
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دمای هوا در خراسان جنوبی کاهش محسوس دارد

۱۷ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۰۲
کد خبر: 85346208
دمای هوا در خراسان جنوبی کاهش محسوس دارد

بیرجند - ایرنا - رئیس اداره پیش‌ بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اداره‌ کل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: دمای هوا از امروز تا فردا (دوشنبه) به طور محسوس و قابل ملاحظه کاهش می‌یابد.

جواد نخعی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دمای هوا به ویژه امروز روند کاهشی دارد و پنج تا ۱۰ درجه سلسیوس در سطح استان کاهش می‌یابد.

وی گفت: روزهای دوشنبه و سه‌شنبه شرایط آب و هوایی استان پایدار است و به‌تدریج شاهد افزایش نسبی دما خواهیم بود.

رئیس اداره پیش‌ بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اداره‌ کل هواشناسی خراسان جنوبی ادامه داد: مطابق با الگوی نقشه‌های هواشناختی برای امروز و فردا با فعالیت توده هوای ناپایدار جوی، وزش تندباد همراه با گرد و خاک، افزایش ابر به ویژه در نیمه شرقی استان گاهی رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

وی گفت: در شبانه‌روز گذشته در ایستگاه تپه طاق طبس چهار میلیمتر، ایستگاه‌های عشق آباد، اسدیه و پیرحاجات یک میلیمتر و در ایستگاه ارسک و ده محمد کمتر از یک میلیمتر بارندگی به ثبت رسیده‌ است.

نخعی افزود: سربیشه با کمینه دمای منفی یک درجه سردترین و دهسلم با بیشینه دمای ۲۴ درجه گرم‌ترین نقطه استان در این مدت بود.

وی اظهار داشت: تغییرات دمایی در مرکز استان بین چهار و ۱۸ درجه به ثبت رسید اما برای فردا دمای بیرجند ۲ تا سه درجه کاهش می‌یابد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha