۱۰ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۵۳
کد خبرنگار: 844
کد خبر: 85338843
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نام‌نویسی برای شرکت در مراسم اعتکاف دانشگاه تهران آغاز شد

تهران- ایرنا- دانشگاه تهران با اعلام آغاز نام‌نویسی برای حضور در مراسم معنوی اعتکاف از امروز دهم دی ماه، شرایط نام‌نویسی و هزینه شرکت در این مراسم را طی اطلاعیه‌ای تشریح کرد. 

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، نام‌نویسی دانشجویان،‌ اساتید و کارکنان دانشگاه تهران از طریق پایگاه اطلاع رسانی مسجد دانشگاه تهران انجام خواهد شد و متقاضیان تا ۲۰ دی ماه برای این منظور فرصت دارند.

با توجه به پیش بینی کثرت متقاضیان، پذیرفته شدگان به ترتیب اولویت مشخص و اسامی آنان از طریق این درگاه با ارسال پیام کوتاه اعلام خواهد شد.

با توجه به استقبال دانشجویان و دانشگاهیان به خصوص بانوان گرانقدر از مراسم معنوی اعتکاف و ظرفیت محدود مسجد دانشگاه تهران برای پذیرش معتکفین، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران در راستای فراهم ساختن شرایط مناسب جهت استفاده حداکثری متقاضیان از مراسم معنوی اعتکاف، علاوه بر برگزاری مراسم به شکل معمول در مسجد دانشگاه تهران (ویژه برادران و خواهران)، اعتکاف ویژه بانوان را در مسجد کوی دانشگاه تهران برگزار می کند. بر این اساس برای بانوان، پذیرش فقط در یکی از مساجد در صورت داشتن ظرفیت امکان پذیر است.

نام‌نویسی برای شرکت در مراسم اعتکاف دانشگاه تهران آغاز شد

اولویت نام‌نویسی

اولویت با اساتید و دانشجویان دانشگاه تهران، اساتید و دانشجویانی که زودتر ثبت نام کرده اند و دانشجویانی است که برای بار اول در هر مقطع تحصیلی در اعتکاف مسجد دانشگاه تهران شرکت می کنند.

با توجه به اینکه کارت دانشجویی ملاک شناسایی و ثبت نام قطعی است؛ تاکید شده است مشخصات بر اساس آن و به طور کامل و دقیق درج شود. بدیهی است عدم دقت در ثبت مشخصات موجب حذف متقاضی در هر یک از مراحل پذیرش شده و هیچگونه اعتراضی مورد قبول نخواهد بود.

از آنجایی که امکان جایگزینی وجود ندارد، فقط کسانی که شخصا امکان حضور دارند باید نام‌نویسی کنند. همچنین به همراه داشتن اصل کارت ملی و کارت دانشجویی برای دریافت کارت اعتکاف الزامی است.

ثبت نام در دو مرحله انجام خواهد شد. ثبت نام اولیه؛ علاقمندان به شرکت در اعتکاف فرم موجود را از طریق این درگاه تکمیل و ثبت نام می کنند. در ثبت نام نهایی نیز پس از بررسی مسئولان اعتکاف افراد حائز اولویت را مشخص کرده و از ایشان برای شرکت در اعتکاف دعوت به عمل خواهند آورد.

هزینه شرکت در اعتکاف

دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران که برای اولین بار در اعتکاف شرکت می کنند، ۱۰۰ هزار تومان، سایر دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران، ۲۰۰ هزار تومان، دانشجویان سایر دانشگاه ها (فقط دانشجویانی که برای اولین بار در اعتکاف مسجد دانشگاه تهران شرکت می کنند)، ۳۰۰ هزار تومان، اساتید دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران، ۵۰۰ هزار تومان و کارکنان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران، ۳۰۰ هزار تومان باید پرداخت کنند.

این مراسم پنجم تا هفتم بهمن ماه برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار علم و آموزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha