فرماندار چابهار: حماسه تاریخی ۹ دی دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت بود

چابهار - ایرنا- معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار ویژه شهرستان چابهار گفت: حماسه تاریخی ۹ دی؛ دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت بوده و این حماسه جاودانی است که در تاریخ انقلاب ماندگار شد.

جواد سپاهی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: نهم دی حماسه جاودانی است که در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد و پیامی روشن برای دشمنان این مرز و بوم داشت، که همانا ولایت مداری و هوشیاری ملت بود.

وی بیان کرد: در ۹ دی و با خلق حماسه‌ای کم نظیر از سوی ملت بصیر و فهیم ایران اسلامی و با توصیه‌های عالمانه رهبر فقیه انقلاب توطئه دشمنان نظام با شکست مواجه شد و سناریویی که دشمن با هدف براندازی نظام اسلامی طراحی کرده بود، توسط ملت بصیر ایران اسلامی درهم شکسته شد و مردم بساط فتنه گران را با حضور آگاهانه خود برچیدند.

فرماندار چابهار تصریح کرد: دشمن بداند، با بصیرت و آگاهی مردم متدین و ولایتمدار ایران اسلامی و به حرمت خون پاک شهدای گلگون کفن هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعان امنیت، هیچ‌گاه نخواهد توانست مکر و حیله‌های خود را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی عملی کرده و هربار ناکام‌تر از پیش خواهد شد.
وی افزود: حماسه یوم الله ۹ دی نماد وحدت و عزت، استقلال و بصیرت مردم کشور عزیزمان ایران اسلامی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان های انقلاب ایستاده‌اند، در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ما حماسه‌ای دیگر آفریدند و دشمنان ایران اسلامی را نا امید کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha