تخصیص کامل مصوبات سفر، مهمترین خواسته مرزنشینان مراوه‌تپه است
حضور رییس جمهور در جمع مردم مراوه‌تپه همزمان با سفر دور دوم به گلستان

گرگان- ایرنا- امام جمعه اهل سنت مراوه‌تپه با قدردانی از حضور رییس جمهور به استان گلستان و این شهرستان گفت: تخصیص به‌موقع و کامل مصوبات سفر هیات دولت و شتاب‌بخشی آنها، مهمترین خواسته ساکن مرزنشین مراوه‌تپه است.

به گزارش ایرنا، حاج آخوند ناصر قزل روز شنبه در جلسه شورای اداری گلستان اظهار کرد: بعد از ۴۵ سال انتظار، چشم‌ مردم مراوه‌تپه به جمال رییس جمهور نظام مقدس جمهوری اسلامی روشن شد که مردم مراوه‌تپه و مسئولان هم برای آیت‌الله رییسی سنگ‌تمام گذاشتند.

وی ادامه داد: در سفر رییس جمهور به مراوه‌تپه، احساسات خالصانه مردم آنگونه در رییس جمهور اثر کرد که برای رسیدن به محل دیدار مردمی همراه با مستقبلین پیاده رفت و با این حرکت اعتماد به مردم را اثبات کرد.

امام جمعه اهل سنت مراوه‌تپه با بیان اینکه پس از سفر رییس جمهور به گلستان اقدامات خوبی در شهرستان مانند واگذاری یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان علوی انجام شده است، افزود: یکی دیگر از مطالبات مردم مراوه‌تپه، تکمیل سد چایلی بود که در سفر هیات دولت مورد توجه ویژه قرار گرفت.

قزل خواستار تسریع در اجرای مصوبات سفر رییس جمهور شد و گفت: مردم مراوه‌تپه همیشه پای کار بودند و امیدوارم مسئولان برای رفع نیازهای مردم محروم این منطقه، قدم‌های موثر بردارند.

تخصیص کامل مصوبات سفر، مهمترین خواسته مرزنشینان مراوه‌تپه است

وی به خشکسالی پیاپی مراوه‌تپه اشاره کرد و گفت: مردم این شهرستان به دلیل کمبود اعتبار نتوانستند تسهیلات دریافت کنند و از طرفی بسیاری از آنها برای پرداخت اقساط دچار مشکل شدند.

امام جمعه اهل سنت مراوه‌تپه خواستار تسریع در سنددار کردن زمین‌های کشاورزی این شهرستان شد و بیان کرد: مشکل دیگر مردم کم‌آبی است و سه مجتمع فعلی آبرسانی مراوه‌تپه قادر به انجام صحیح مسوولیت انتقال و توزیع آب نیستند.

قزل با بیان اینکه خواسته مردم محروم مراوه‌تپه تامین مسکن و تکمیل راه‌های شهری و روستایی است، ادامه داد: این شهرستان از لحاظ راه‌های ارتباطی در انتهای میسر قرار دارد اما اگر جاده دسترسی به آرامگاه مختومقلی فراغی و خالد نبی تکمیل شود مسافران بسیاری از مراوه‌تپه عبور خواهند کرد و زمینه گشایش اقتصادی این منطقه فراهم خواهد شد.

وی ادامه داد: در گذشته بازارچه مرزی در مراوه‌تپه فعال بود که احیای دوباره آن به رونق اقتصادی و درآمد مردم کمک شایانی خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha