هوای سرد شبانه در خراسان رضوی ادامه دارد

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: هوای سرد شبانه همچنان در استان ماندگار خواهد بود و تا روز دوشنبه دمای روزانه نیز روند افزایشی دارد.

مرتضی اثمری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین تا اواخر هفته جاری و با خروج سامانه ناپایدار از روی استان، شاهد جوی به نسبت آرام و پایدار در استان خواهیم بود.

وی تصریح کرد: با ماندگاری این پدیده غالب در روزهای آینده، به ویژه در شهرهای صنعتی و کلانشهر مشهد، وجود غبار و مه صبحگاهی به ویژه در نواحی سردسیر و مرتفع استان و کاهش دید قابل پیش بینی است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشترین سرعت وزش باد طی ۲۴ ساعت گذشته از تایباد با ۵۰ کیلومتر در ساعت و بیشترین میزان بارش نیز از کلات با هفت دهم میلیمتر به ثبت رسیده است.

اثمری افزود:طی شبانه روز گذشته، شهرستان نیشابور با کمینه دمای هشت درجه زیر صفر و بردسکن با بیشینه دمای ۱۸ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند.

وی اضافه کرد: طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی بین صفر تا سه درجه بالای صفر داشت و پیش‌بینی می‌شود امروز نیز نوسانات دمایی بین صفر تا ۱۱ درجه بالای صفر در این کلانشهر به ثبت برسد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha