معاون استاندار لرستان: مجموعه «ره‌نامه» مقام معظم رهبری چراغ راه آینده است

خرم‌آباد - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: مجموعه ۴۰ جلدی «ره‌نامه» مقام معظم رهبری، چراغ راه آینده در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احسان یاوری روز سه‌شنبه در آیین رونمایی از مجموعه ۴۰ جلدی «ره‌نامه» اظهار کرد: مقام معظم رهبری فارغ از شخصیت سیاسی ، حکیم و عالم بوده و بر مبانی دینی تسلط کامل دارند، در ضمن شخصیت علمی و سیاستمدار بسیار توانمندی هستند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ریشه در مبانی و تفکر اصیل دارد و سایه آن در جهان می‌افکند و در منطقه قدرت دارد و در این راستا ستون این خیمه و جریان امامین انقلاب اسلامی است.

معاون استاندار لرستان تاکید کرد: نگاه مقام معظم رهبری به تفکر بنیانگذار جمهوری اسلامی و مشرف بر زمان حال و ناظر بر آینده است، هدایت جوانان به راهبردهای انقلاب با تبیین شخصیت مقام معظم رهبری میسر می شود.

یاوری ادامه داد: یک جوان انقلابی اگر می‌خواهد مسیر انقلاب اسلامی را طی کند، باید تفکرات و اندیشه مقام معظم رهبری در مجموعه ۴۰ جلدی «ره‌نامه» را بخواند و بداند، این مجموعه کامل و در زمینه های مختلف بیان شده و بسیاری از واژگان حتی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و در ادامه عمر پربرکت نظام می‌باشد.

وی یادآور شد: گردآوری این مجموعه توسط افراد توانمندی صورت گرفته است، به یک قشر خاص تعلق نداشته و برای همه مردم جمع اوری شده است ، ترویج و تبلیغ این مجموعه برای شناخت تفکر انقلاب اسلامی ضروری است.

معاون استاندار لرستان در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس و خبرگان رهبری اضافه کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات همواره مورد تاکید رهبری انقلاب بوده است.

مجموعه ۴۰ جلدی «ره‌نامه» توسط انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای منتشر و امروز همزمان در دانشگاه‌های سراسر کشور رونمایی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha