۲۸۴ برنامه هفته بصیرت در لرستان تدوین شد

خرم‌آباد - ایرنا - سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: ۲۸۴ برنامه مختلف باهدف جهاد تبیین و ایجاد امید در جامعه از نهم دی ما ه همزمان با هفته بصیرت در استان اجرا می‌شود.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی اظهار کرد: جهاد تبیین و ایجاد امید در جامعه از رسالت های اصلی و محور برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی می باشد.

وی بیان کرد: دعوت از سخنرانان ملی، برگزاری مسابقات، برپایی غرفه‌های فرهنگی و نمایشگاه‌های مختلف، رونمایی از سرود جدید توسط دانش‌آموزان، حضور اساتید حوزه و دانشگاه در مساجد محله‌ها، کرسی‌های آزاداندیشی، حضور کارشناسان در صدا و سیما برای تبیین فتنه ۸۸ از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت در سطح استان است.

حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه فتنه همیشه وجود دارد اما فتنه‌گر تغییر می‌کند ادامه داد: امروز فتنه با ظلم به مردم مظلوم فلسطین پیوند زده شده است، آمریکا اعلام می‌کند به فکر مردم فلسطین است اما از طرف دیگر قطعنامه صلح را وتو می‌کند.

وی همچنین اضافه کرد: حضور در انتخابات همراه با رقابت، رفاقت، امنیت و سلامت همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است و از نخبگان دعوت می‌ شود که با تبیین و ایجاد امید در جامعه به معرفی برنامه‌ها و اهداف خود بپردازند.

پس از انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال ۱۳۸۸ و به دنبال آن ادعای تقلب برخی از کاندیداها، برخی به حمایت از آنها موجی از اعتراض‌ها در نقاط مختلف کشور به راه انداختند، در این زمان برخی از مخالفان داخلی و خارجی نظام، از این فرصت بدست آمده استفاده کرده و کشور را به مدت چند ماه به آشوب و اغتشاش کشاندند.

این اغتشاشات بعد از چندین ماه نهایتا در ماه محرم و روز عاشورا به هتک حرمت نسبت به امام حسین (ع) و مقدسات اسلامی انجامید و موجب برانگیخته شدن احساسات مذهبی و نارضایتی مردم شد که در پاسخ به این هتک حرمت‌ها و اعلام بیزاری از فتنه‌گران در روز ۹ دی به راهپیمایی پرداختند که به عنوان بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha