۳ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۴۷
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85331877
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری ۲۲ شرور متواری در اصفهان و چند استان کشور

اصفهان - ایرنا - رییس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی اصفهان از دستگیری ۲۲ شرور متواری و تحت تعقیب مرجع قضائی در عملیات ماموران سازمان اطلاعات این فرماندهی در سطح این استان و چند استان دیگر کشور خبر داد.

به گزارش ایرنا ، سرهنگ مسعود طُریفی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در راستای اجرای طرح «ذوالفقار» که با هدف دستگیری اراذل و اباش متواری و تحت تعقیب به‌ مدت یک هفته انجام شد ۲۲ فرد شروری که به حبس محکوم شده اما متواری بودند در چند عملیات منسجم و ضربتی، شناسایی و دستگیر شدند.
وی خاطرنشان کرد: ۱۶ نفر از متهمان در شهرهای مختلف استان و چهار نفر دیگر در استان‌های دیگر پنهان شده بودند که با تلاش ماموران سازمان اطلاعات پلیس اصفهان شناسایی و تحویل مرجع قضائی شدند.
وی یادآور شد: همچنین در پی کسب اخباری مبنی بر فعالیت گسترده ۲ برادر در زمینه حمل، نگهداری و استفاده از سلاح گرم و سرد، این موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات پلیس اصفهان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات و کسب اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مرجع قضائی و اخذ مجوز های قانونی وارد منزل متهمان شده و در بازرسی بعمل آمده انواع سلاح های سرد و گرم شامل چهار قبضه سلاح شورشی،۹۶ عدد فشنگ شکاری، ۷۵ فشنگ جنگی، ۱۶ قبضه انواع سلاح سرد از نوع قمه و قداره و چاقوهای کپوری، یک عدد باتوم و یک قطعه قنداق فلزی سلاح گرم را کشف کردند.
رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی اصفهان خاطرنشان کرد: در این عملیات ۲ برادر شرور توسط ماموران دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

پلیس، ناجی جوان ۲۲ ساله از چوبه دار
مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی اصفهان از وساطت جانشین فرمانده انتظامی استان برای رهایی جوانی ۲۲ ساله که منتظر اجرای حکم قصاص نفس بود، خبر داد.
اطلاعیه این مرکز حاکیست: در سال ۱۳۹۸ بدلیل اختلافات شخصی، پسر ۱۷ ساله‌ای در درگیری با یکی از اقوام خود که پسر ۱۸ ساله‌ای است، کشته شده بود که او دستگیر و پس از سپری شدن مراحل دادرسی و قضائی از سوی دادگاه کیفری به قصاص نفس با چوبه دار محکوم شد.
با توجه به اهمیت صلح و سازش در آموزه‌های دینی، جلسات متعددی برای ایجاد صلح و سازش بین طرفین با وساطت مستقیم سردار محمدرضا هاشمی‌فر جانشین فرمانده انتظامی استان و جمعی از ریش سفیدان برگزار و سرانجام با کسب رضایت اولیای دم، در نهایتاً این جوان که اکنون ۲۲ ساله است، از قصاص نفس رهایی یافته و به زندگی دوباره بازگشت.
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی اصفهان تاکید کرد: پلیس از جنس مردم و برای مردم است و بصورت شبانه‌روز خدمات خود را در قالب خدمات انتظامی و اجتماعی پیگیری می‌کند و هر کجا هم که لازم باشد در میان قشرهای مختلف جامعه حاضر می‌شود و برای اجرای سُنت حسنه صلح و سازش می‌کوشد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha