۳ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۰۴
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 85331721
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

کامیون حامل مرغ قاچاق در شهرستان نهبندان توقیف شد

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان از کشف ۲ هزار و ۵۲۰ قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین عرب روز یکشنبه اظهار داشت: ماموران پاسگاه "سهل آباد" شهرستان نهبندان در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون تک که از سمت سربیشه به نهبندان در حرکت بود، مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از کامیون، تعداد ۲ هزار و ۵۲۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز و قاچاق کشف شد که ارزش ریالی محموله کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بیش از سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان کرد: ماموران در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی گفت: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از راهبردهای عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف ماموریتی فرماندهی انتظامی در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می‌شود و در این زمینه همراهی و همکاری تمامی نهادها و بخش‌ها با حوزه انتظامی ضروری است.

سوخت، دام و طیور بیشترین کالای قاچاق را در استان خراسان جنوبی به خود اختصاص داده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha