سه میلیون و ۵۳۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی کشف شد

بیرجند - ایرنا - دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان جنوبی گفت: سه میلیون و ۵۳۶ هزار و ۱۵۲ لیتر سوخت قاچاق در ۹ ماه امسال کشف شده‌ که رقم قابل توجهی است.

محمد شریف گلچین روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از افزایش ۵۰ درصدی قاچاق انواع فرآورده‌های نفتی در این استان خبر داد.

وی با اشاره به توقیف ۶۴ راس دام سنگین و ۲ هزار و ۳۹۰ راس دام سبک در سال جاری گفت: کشفیات دام سنگین ۱۵۶ درصد افزایش و کشفیات دام سبک پنج درصد کاهش دارد.

مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری خراسان جنوبی از رشد ۵۴ درصد کشفیات داروی قاچاق نیز خبر داد و افزود: ۹ ماه امسال ۸۱۷ هزار و ۶۱۶ قلم داروی قاچاق در استان کشف شده است.

وی بیان کرد: همچنین ۱۲۷ هزار و ۱۶۲ دستگاه انواع لوازم خانگی قاچاق کشف شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۰۰ درصدی دارد.

گلچین گفت: در این مدت پنج هزار و ۷۱۰ فقره پرونده قاچاق کالا در استان خراسان جنوبی تشکیل شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۵ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: این تعداد پرونده به ارزش ۲ هزار و ۲۶ میلیارد ریال بوده ‌است که از نظر ارزش هم نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۳۶ درصدی دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha