ماموریت‌های پلیس اصفهان با به‌کارگیری علم روز  و عمل همراه است 

اصفهان - ایرنا - معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی  انتظامی استان اصفهان گفت: تمامی ماموریت‌های پلیس تخصصی اصفهان با به‌کارگیری هم‌زمان علم برمبنای تحقیق و عمل انجام می شود.

سرهنگ‌ جهانگیر کریمی روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: پلیس اصفهان در برقراری مقوله امنیت و حضور موفق در مأموریت‌ها می‌کوشد تا دانش روز را به کارکنان انتقال دهد.
وی با اشاره به کسب رتبه‌های برتر پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات، آگاهی و دیگر پلیس‌های تخصصی اصفهان گفت: با توجه به مأموریت پلیس در کشف جرم و اشراف کامل به حوزه و محیط مأموریتی،استفاده از سامانه و فناوری‌های جدید را در دستور کاری خود قرار داده است.
سرهنگ کریمی افزود: امروز مجموعه پلیس اصفهان درزمینهٔ تولید دانش، اجرای طرح‌های تحقیقاتی و نظریه‌های اثرگذار و همچنین تعمیر، ساخت و بومی‌سازی تجهیزات موردنیاز خود حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
وی با تأکید بر اینکه پلیس برابر قانون حافظ و پاسدار امنیت است گفت: امنیت به‌خودی‌خود ایجاد نمی‌شود و مشارکت همه آحاد جامعه، دستگاه‌ها و ساز سارمان‌ها را می‌طلبد.

وی با اشاره به اینکه رویکرد پلیس هوشمند رویکردی مسئله محور است گفت: تفاوت رویکرد مسئله محور پلیس هوشمند با رویکرد سنتی مسئله محور در این است که پلیس هوشمند دخالت ویژه محققان در نقش شریک و همکار اجرایی پروژه‌ها را تشویق می‌کند و همچنین توجهی بیشتر به علم تجزیه‌وتحلیل و دیگر ابزارها و پیشرفت‌های فناوری در این موضوع دارد.

سرهنگ‌کریمی ترویج نوعی جدید از پژوهش نگری در قالب شراکت پلیس و پژوهشگر و انتخاب هوشمندانه و تلفیق گونه رویکردهای پلیسی را ازجمله ویژگی‌های پلیس هوشمند برشمرد.
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس اصفهان از محققان و پژوهشگران استان دعوت کرد که با ارائه طرح‌ها، پیشنهادها و نظرات علمی و تحقیقاتی خود پلیس را در اجرای بهتر مأموریت‌ها و برقراری امنیت پایدار و مطلوب در استان یاری دهد.
وی یادآور شد: ارتباط تنگاتنگ بین دانشگاه‌ها و پلیس به تحقق پلیس هوشمند و استفاده از دانش و فناوری روز برای ارائه خدمات بهتر و باکیفیت‌تر به مردم کمک می‌کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha