معاون وزیر آموزش و پرورش با مادر شهیدان بهمنی‌نژاد در گرگان دیدار کرد

گرگان- ایرنا- معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش روز جمعه با مادر شهیدان «نعمت‌الله،حجت‌اللهو هادی» بهمنی‌نژاد در گرگان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایرنا در این دیدار قاسم احمدی لاشکی را سیدرضا نظری مدیرکل آموزش و پرورش همراهی می‌کرد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش که رییس جمهور را در سفر استانی به گلستان همراهی می‌کرد با اهدای لوح تقدیر و هدیه از مادر شهیدان تفقد و دلجویی کرد.

معاون وزیر آموزش و پرورش با مادر شهیدان بهمنی‌نژاد در گرگان دیدار کرد

نعمت الله سال ۱۳۶۰ در چذابه، حجت الله سال ۱۳۶۵ در شلمچه و هادی سال ۱۳۶۶ حین آموزش نظامی در پادگان به درجه شهادت نائل شدند.

آیت‌الله سید ابراهیم رییسی، رییس‌جمهور در یازدهمین سفر استانی دور دوم برای دیدار با مردم، بررسی مصوبات سفر دور اول و افتتاح صدها پروژه کلان، متوسط و کوچک، صبح دیروز (پنجشنبه) از طریق فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان وارد گلستان شد.

افتتاح لایروبی کانال ارتباطی دریا و خلیج گرگان، افتتاح متمرکز پروژه‌های آب، برق و فاضلاب از جمله بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب گنبدکاووس پس از ۳۰ سال، شروع مجدد عملیات اجرایی پتروشیمی گلستان پس از ۱۸ سال، از جمله برنامه‌های روز اول سفر استانی رییس جمهور در گلستان بود.

شماری از وزیران و معاونان رییس جمهور، آیت الله رییسی را در این سفر ۲ روزه همراهی می‌کردند.

استان گلستان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس دست کم چهار هزار شهید، افزون بر این ۱۳ هزار جانباز و یک هزار و ۱۷۸ آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha