کتاب «از مازیاران تا صقلاویه» با حضور وزیر آموزش و پرورش رونمایی شد

گرگان- ایرنا- کتاب «از مازیاران تا صقلاویه» با موضوع شرح زندگی شهید مدافع حرم اهل گلستان «قربان نجفی» با حضور وزیر آموزش و پرورش در جریان سفر استانی رییس جمهور رونمایی شد.

به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، «قربان نجفی»، معلم بسیجی و بازنشسته است که در عراق به شهادت رسید.

موضوع کتاب مازیاران تا صقلاویه، روایت هایی از زندگی، مجاهدت و خاطرات شهید قربان نجفی اهل روستای مازیاران علی‌آبادکتول است.

این کتاب همچنین در ادامه به داستان زندگی شهید نجفی تا ۵۲ سالگی می‌پردازد.

شهید نجفی در راه دفاع از حریم آل‌الله و مبارزه با تروریست‌های تکفیری داعش، ۵ خرداد ۹۵ در منطقه صقلاویه فلوجه از توابع استان الانبار عراق به خیل شهدای مدافع حرم استان گلستان پیوست.

این کتاب به قلم نویسنده و معلم، توانمند «حبیبه چوری» تدوین و توسط انتشارات شهدای نینوا وابسته به مرکز حفظ آثار سپاه نینوا و با حمایت اداره کل آموزش و پرورش استان در سال جاری به چاپ رسیده است.

کتاب «از مازیاران تا صقلاویه» با حضور وزیر آموزش و پرورش رونمایی شد

آیت‌الله سید ابراهیم رییسی، رییس‌جمهور در یازدهمین سفر استانی دور دوم برای دیدار با مردم، بررسی مصوبات سفر دور اول و افتتاح صدها پروژه کلان، متوسط و کوچک، صبح دیروز (پنجشنبه) از طریق فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان وارد گلستان شد.

افتتاح لایروبی کانال ارتباطی دریا و خلیج گرگان، افتتاح متمرکز پروژه‌های آب، برق و فاضلاب از جمله بهره‌برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب گنبدکاووس پس از ۳۰ سال، شروع مجدد عملیات اجرایی پتروشیمی گلستان پس از ۱۸ سال، از جمله برنامه‌های روز اول سفر استانی رییس جمهور در گلستان بود.

شماری از وزیران و معاونان رییس جمهور، آیت الله رییسی را در این سفر ۲ روزه همراهی می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha