۱ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۱۵
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85329671
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه موقت همدان: مدعیان حقوق بشر در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی سکوت کرده‌اند  

همدان-ایرنا- امام جمعه موقت همدان با اشاره به جنایات صورت گرفته در غزه گفت: مدعیان حقوق بشر در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی سکوت اختیار کرده زیرا تحت سلطه استکبار است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید حسن فاضلیان در آیین عبادی و سیاسی جمعه شهر همدان افزود: آیا پیرمردکشی، کودک کشی و بمباران بیمارستان پیروزی و نشان افتخار است یا اینکه نشان جنایت و خیانت است که هر روز و شب مرتکب می‌شوند و دست بر نمی‌دارند.

امام جمعه موقت همدان اظهار کرد: مردم غزه در محاصره غذا و نان هستند و قدرت جابجایی ندارند اما متاسفانه دنیا در برابر این همه جنایت سکوت کرده است.

حجت الاسلام فاضلیان با تاکید بر اینکه در این شرایط فقط حماس و ملت ایران است که از مردم غزه حمایت می‌کنند ادامه داد: امروز در چهار استان کشور بعد از اقامه نماز جمعه به نفع مردم مظلوم فلسطین راهپیمایی برپا می‌شود و از خدا نابودی اسرائیل را می‌خواهیم.

ضرورت تقوا در انتخابات

امام جمعه موقت همدان با تاکید بر اینکه تقوا در انتخابات کارساز و مهم است یادآور شد: رعایت تقوا باید توسط برگزارکنندگان، مجریان، ثبت نام کنندگان و انتخابات شوندگان مراعات شود.

حجت الاسلام فاضلیان خطاب به نمایندگان مجلس گفت: شما می خواهید در مجلسی حضور پیدا کنید که ثمره خون بیش از ۲۰۰ هزار شهید است و اگر خلاف شرع و قانون عمل کنید به خون شهدا خیانت کردید.

امام جمعه موقت همدان در ادامه از مسوولان خواست که مشکل گرانی و اقتصاد را هر چه سریعتر به سر و سامان برساند چراکه خواسته مردم مهار تورم و گرانی است که برای آنها دردسر ساز و مشکل ساز شده است.

وی ادامه داد: غیر از تورم بازار باید قیمت‌ها کنترل شود زیرا نرخ اجناس در یک مغازه با مغازه دیگر تفاوت چشمگیر دارد و نظارت ها باید بیشتر شود.

امام جمعه موقت همدان گفت: همانطور که مردم در همه عرصه ها از جمله راهپیمایی ها و انتخابات حضور دارند مسوولان نیز باید پای کار باشند و مشکل گرانی و اقتصاد را هر چه سریعتر به سر و سامان برساند.

حجت الاسلام فاضلیان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری امسال را سال مهار تورم معرفی کرده اند و باید در این راستا ببینیم چقدر موفق عمل شده است.

وی با اشاره به میلاد حضرت مسیح در هفته آینده افزود: امام خمینی (ره) فرمودند که مسیحیت به اسلام بدهکار است زیرا چهره پاک و واقعی حضرت عیسی را قرآن و اسلام به جهانیان معرفی کرده است.

حجت الاسلام فاضلیان افزود: وفات حضرت ام البنین در هفته پیش رو به نام تکریم مادران و همسران شهدا نامگذاری شده است و مادران ایثارگران و رزمندگان جلوه های درخشان زن مسلمان را به جهان نشان دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha