حوادث رانندگی و مسمومیت با گاز در خراسان رضوی پنج فوتی و ۲ مصدوم برجا گذاشت

مشهد- ایرنا- مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۲ حادثه شامل انحراف یک دستگاه خودروی سواری پراید در محور قوچان- نیشابور و حادثه مسمومیت با گاز منواکسید کربن در مشهد پنج فوتی و ۲ مصدوم در پی داشت.

محمد علیشاهی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انحراف یک دستگاه خودروی سواری پراید در کمربند سبز از سمت قوچان به سمت نیشابور، پنج کیلومتر بعد از جاده سیمان در ساعت ۱۶ و ۴۱ دقیقه عصر امروز ۲ فوتی و سه مصدوم در پی داشت.

وی ادامه داد: ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام و مصدومان به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد منتقل شدند.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حادثه مسمومیت احتمالی با گاز منواکسید کربن ساعت ۱۶ و ۴۰ دقیقه عصر امروز نیز در شاهنامه ۷۶ جاده دهشک داخل باغ منجر به فوت ۲ نفر شد.

علیشاهی افزود: در این حادثه یک دستگاه آمبولانس اورژانس به محل اعزام شد.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha