۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۳۰
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85326526
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف ۲ هزار و ۱۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان 

۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۳۰
کد خبر: 85326526
کشف ۲ هزار و ۱۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان 

بیرجند- ایرنا-فرمانده انتظامی نهبندان از کشف ۲ هزار و ۱۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی در این شهرستان خبر داد.  

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین عرب روز سه‌شنبه اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان نهبندان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای فرعی شهرستان به ۲ دستگاه سواری پژو مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، مقدار ۲ هزار و ۱۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی نهبندان بیان کرد: مأموران در این خصوص ۲ دستگاه خودرو را توقیف و ۲ نفر متهم را دستگیر  و به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی کردند.

سرهنگ عرب گفت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی طبس هم از کشف ۲۱ راس احشام فاقد مجوز حمل در بازرسی از یک دستگاه نیسان در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فاضل مریمی افزود: مأموران پاسگاه انتظامی"تپه طاق" شهرستان طبس هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه نیسان که حامل بار احشام بود مشکوک شدند و خودرو را برای بازرسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران در بازرسی از نیسان، تعداد ۲۱ رأس گوسفند که فاقد هر گونه مجوز حمل بود کشف کردند که بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه ارزش ریالی احشام قاچاق یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی طبس افزود: در این رابطه یک‌دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم نیز دستگیر شد که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ مریمی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق دام در دستور کار پلیس قرار دارد و با هرگونه قاچاق برابر قانون برخورد خواهد شد؛ از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک٬ مراتب را به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha